Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp! Väldigt slö nedläggning från iTunes Store

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej alla.
Jag läste att Apple har börjat sälja filmer i 1080p och att man kan ladda ner tidigare köpta filmer
Så jag köpte filmen Skyfall och nedläggning fönstret säger att det kommer ta runt 230 timmar att ladda när filmen.
har köpt filmer många gånger av Apple men aldrig har det ståt att det skulle ta så lång tid att få ner filme

Har ADSL 24/2 Mbps Netgear DGND4000

är det någon här som kan hjälpa mig.
det verkar som iTunes Store Support kan ej hjälpa mig när dem skickar bara automatiska svar hela tiden utan att läsa breven.
iTunes support trodde jag hade problem med att spela upp filmen så dem la in den på min lista iden under köpt. lol

Hur länge har du väntat på nedladdningen?

Ursprungligen av keptang:

Hur länge har du väntat på nedladdningen?

Nedläggningen har hållt på i ca 7 timmar och är inte än halv klar.

Någon annan som har haft så dålig nedläggnings hastighet från iTunes Store

Ursprungligen av Avorill:

Nedläggningen har hållt på i ca 7 timmar och är inte än halv klar.

Kontrollera din hastighet med Bredbandskollen så du faktiskt får den prestanda du betalar för. Sen kan servrarna som filmerna ligger på ha extra mycket att göra nu när Apple äntligen börjat erbjuda HD-material: http://www.99mac.se/artikel/3747-full-hd-i-it...

på bredbandskollen.se får jag ca mellan 12 och 15 Mbps.
Jag började ju ladda om mina HD filmer för dem släppte ut 1080p
och att man kan ladda om sina köpta filmer.

Många av mina filmer har blivit mycket större som en film som var ca 4.8gb är nu 5.9gb men men filmen har ju mycket bättre kvalitet.

Verkar som det var många som laddade ner från iCloud servern.
Öppnade några portar på min router som iTunes använder för nedladdning och det hjälpte lite gran. I alla fall inte 230 timmar som det stod i början nu är det mellan 2 till 3 timmar för en 5GB film.

1
Bevaka tråden