Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spotify uppdateras för IOS

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En ny uppdatering från Spotify har landat i App Store. Appen har fått ett nytt gränssnitt och några buggfixar.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-02-27 16:50

Gäller detta iPhone och iPad?

Ursprungligen av Erik.dv:

Gäller detta iPhone och iPad?

Det är en universal app, så ja.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-02-27 23:33
Ursprungligen av keptang:

Det är en universal app, så ja.

Men svaret är nej. Det har uppdaterats minimalt för iPad. Dock verkar ett par buggar lösta.

Spotifys app till iPad har varit totalt värdelös och fruktansvärt rörig sen dagen den kom. Förstår inte hur man kunnat släppa en app och ha kvar den på det viset som den är idag.
Använder alltid topplistan när jag städar eller har folk hemma och det fungerar sådär med iPaden eftersom det bara ligger fem låtar i den.

Något som jag alltid har stört mig på är att man inte kan se top 5 låtar på en artist. Vet dock inte hur det är i den nya versionen.

Jag tycker den nya appen är riktigt snygg och användarvänlig. Den andas framtid på något vis.

Sedan är det klart att det fattas funktionalitet som någon skrev är topplistan ganska begränsande.

Men appen är rejält snygg.

Märkligt bara att Android appen och ios appen är annorlunda. Spotify appen i Android har även top playlist vilket jag saknar i Ios. Det är 5 eller 6 spellistor skapade av användare, kan vara bra när man tröttnat på sina egna spellistor. Trodde den skulle vara med nu när appen uppdaterades för Ios

1
Bevaka tråden