Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ytterligare vägar förbi skärmlås i IOS 6.1

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Efter att en spansk Iphone-användare postat en video visandes en bakväg förbi skärmlåset i IOS 6.1 har Apple arbetat med en lösning. Nu kommer larm om fler vägar förbi låset.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • ?
  • 2013-02-26 15:25

?Nu kan det inte bli något positivt. Att detta elementära fel kommer på en produkt från Apple är ofattbart och ett riktigt lågvattenmärke som borde tillhöra konkurrenterna. Riktigt lågt är det.

Senast redigerat 2013-03-02 02:27
Ursprungligen av mac+:

Nu kan det inte bli något positivt. Att detta elementära fel kommer på en produkt från Apple är ofattbart och ett riktigt lågvattenmärke som borde tillhöra konkurrenterna. Riktigt lågt är det.

Har konkurrenterna problem med detta och andra liknande fel?

  • Medlem
  • ?
  • 2013-02-26 18:12
Ursprungligen av keptang:

Har konkurrenterna problem med detta och andra liknande fel?

?Teckna en ny hemförsäkring, häng nycklarna på utsidan av dörren och låt för säkerhetsskull dörren vara olåst. Tur att jag inte behöver ha någon av mina iOS:er liggande på jobbet och hoppas jag inte lyckas med konststycket att förlägga någon innan Apple lyckas få på sina byxor som glidit ner till lägsta nivå. Det är första gången det är pinsamt att äga något som har så dålig säkerhet som iOS har med sitt första skydd som ett simpelt skärmlås.

Senast redigerat 2013-03-02 02:28
  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-02-26 20:46

Det är väl bara Kontakter de kommer åt (och mobilsvar om någon fortfarande använder det), de kommer väl inte åt resten av iPhonens innehåll?
Och för egen del har jag alltid min på mej, så det blir svårt för någon att kunna göra något...

1
Bevaka tråden