Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

scan lide 200 online manual

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej alla!
Jag har två versioner av manualen ovan, pdf och docx, och inte i någon av dem kan jag klicka mig vidare. Att printa ut ut 274 sidor är relativt otympligt, så ock att läsa igenom allt innan man hittar svaret på en enkel fråga, hur jag skapar en ny mall t ex.Any idea anyone?

Den här fungerar bra för mig, http://www.instructionsmanuals.com/u2/pdf/sca...

Tack, jättebussigt! MEN: mitt problem är att när jag väl är inne i manualen så kan jag inte klicka mig vidare och följa de gröna hänvisningarna. Inställningarna på min Adobe Reader, tro?

Jag hittade en som heter "Onlinehandbok" som är på 273 sidor. Jag gissar att det är den du menar.

Jag tror inte att det är något fel på din Adobe Reader. Jag kan inte heller klicka på de "gröna länkarna". Den är nog inte konstruerad för att vara i PDF-format. Den är nog (som namnet "online" säger) gjord för att köras som ett program i datorn, eller kanske i en webbläsare. Och sen har någon bara sparat ner den som ett PDF-dokument.

Ursprungligen av keptang:

Den här fungerar bra för mig, http://www.instructionsmanuals.com/u2/pdf/sca...

Din länk fungerar inte. Den ger svaret: "you can not view the page directly, please search for your manual ". Men man kan ju söka sig fram där, och kommer då till samma "Onlinehandbok" som jag hittade via googling.

Fungerar bra? Kan du verkligen klicka på de gröna länkarna där, och ta dig framåt i dokumentet?

Senast redigerat 2013-02-17 11:16

Länken fungerar utmärkt här.
Nej, den är inte gjord för att kunna klickas i.
Jag läste det som att TS inte ens kunde bläddra, my bad.

Ja precis, det är bara att söka i dokumentet.

Tack för tankemödan!

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Jag hittade en som heter "Onlinehandbok" som är på 273 sidor. Jag gissar att det är den du menar.

Jag tror inte att det är något fel på din Adobe Reader. Jag kan inte heller klicka på de "gröna länkarna". Den är nog inte konstruerad för att vara i PDF-format. Den är nog (som namnet "online" säger) gjord för att köras som ett program i datorn, eller kanske i en webbläsare. Och sen har någon bara sparat ner den som ett PDF-dokument.

1
Bevaka tråden