Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vill rensa bland bevakningar

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag tänkte jag skulle rensa lite i min bevakningslista. Enligt en första anblick hade jag 39 sidor med bevakningar så jag gick till den sista sidan(39), kryssade för de jag ville ta bort (vore fö bra med en möjlighet att kryssa i alla på en sida med ett klick), valde rätt menyalternativ o klickade på ok. Efter borttagningen hade jag plötsligt 42 sidor!

Jag klickade på sid 42 o då hade jag plötsligt 46 sidor, gick till sid 46 o då visar totalen 50... etc.

Klickar jag på ">>" så kommer jag till den första sidan.

Hur många klick måste jag göra för att komma till den sista sidan?

Hur många sidor med bevakningar har jag ??

Senast redigerat 2013-02-08 13:14

1) Det kommer funktioner både för att markera alla trådar på en sida och för att avsluta alla sina bevakningar på en gång.

2) Den högre siffran du ser är inte det totala antalet eller den sista, utan en punkt en bit fram för att hoppa i större steg. Klicka på >> för att komma till sista.

Klickar jag på >> så kommer jag INTE till sista sidan. Faktum är att inget händer annat än att länkikoner o min avatar blinkar till o jag står kvar på samma sida som innan jag klickade på knappen

Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Klickar jag på >> så kommer jag INTE till sista sidan. Faktum är att inget händer annat än att länkikoner o min avatar blinkar till o jag står kvar på samma sida som innan jag klickade på knappen

Vilken sida är du på när detta inträffar och vilken url pekar >> på?

Ursprungligen av biberu:

Vilken sida är du på när detta inträffar och vilken url pekar >> på?

På första bevakningssidan o hoppet tillbaks till första sidan sker när jag befinner mig på någon annan sida(tex sid 6)

När jag hovrar musen över >> så står det "www.99mac.se/profil/forum/bevakningar?p=65"

min gissning är att det inte finns 65 sidor o då hoppar den tillbaks till början

Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

min gissning är att det inte finns 65 sidor o då hoppar den tillbaks till början

Stämmer, listan har räknat för högt. Det bör vara åtgärdat nu. Tack för rapporten.

1
Bevaka tråden