Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Meningsbyggnadsfel - ett "inte" för mycket

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I utskicket som kommer när man prenumererar på diskussioner står det efter länken:

"Det kan finnas ytterligare inlägg, men du kommer inte erhålla några nya påminnelser tills du inte besökt forumet."

Borde det inte stå:

"Det kan finnas ytterligare inlägg, men du kommer inte erhålla några nya påminnelser förrän du besökt forumet." ?

Håller med fullständigt - såg just detta i ett av mailen jag fått och kollade om ingen reagerat på det tidigare. Och se, det fanns tidigare feedback om detta!

Kanske verkar som en petitess, men i och med att det stuckit i (minst) två personers ögon borde det rättas till.
Det är de små detaljerna som gör't!

Citat:

Skrevs ursprungligen av superduperjacob
Håller med fullständigt - såg just detta i ett av mailen jag fått och kollade om ingen reagerat på det tidigare. Och se, det fanns tidigare feedback om detta!

Kanske verkar som en petitess, men i och med att det stuckit i (minst) två personers ögon borde det rättas till.
Det är de små detaljerna som gör't!

Jo, fast min erfarenhet är att felen man rapporterar hit inte åtgärdas utan att "vi tittar på det när vi byggt till lite fler coola funktioner" blir responsen

Nu ska det vara fixat!

1
Bevaka tråden