Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gummifötter

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som vet om Apple säljer gummifötter till Macbook Pro unibody? Pris?

Vet att de säljs på thebookyard.com bland annat, men köper hellre från Apple om det inte är alltför mycket dyrare.

För övrigt är detta andra gången sedan inköp vid mitten 2009 som fötterna lossnar. Vet inte om det är jag som är vårdslös, men jag upplever att de sitter väldigt dåligt.

Ta datorn till närmsta serviceverkstad. Vi tar en hundring per fot monterat och klart, vet inte vad andra verkstäder tar.

Vilken verkstad jobbar du för? Hur kan det vara så billigt, är det Apple originalfötter? På thebookyard.com kostar 4 fötter 336 sek ordinarie pris. Blir väl bra mycket billigare vid större beställningar även från Apple i och för sig.

När jag bytt tidigare hos en Apple-återförsäljare så var de enligt dem tvungna att byta hela bottenplattan. Stämmer naturligtvis inte, så jag byter i så fall hellre själv.

MacHuset. Dom kostar ca 14kr i inköp och man köper en packe om 40 av Apple. 336 sek låter som ett rövarpris får några plastbitar! Ska du byta själv så glöm inte köpa superlim.

Ok, ingen butik i Malmö dessvärre ser jag, men tack för tipset. Ska kolla med någon verkstad här i stan.

Kolla med Kullander eller vad dom nu heter!

  • Medlem
  • Gävle
  • 2013-02-06 03:14

Herregud, det var billigt. Hos en auktoriserad serviceverkstad sa de att jag behövde köpa en helt ny undersida för strax över tusenlappen, fick även samma svar från apple store i täby... Då vet man detta, nu har jag sålt datorn i fråga men kommer väl få det problemet på min nya också.

1
Bevaka tråden