Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad är framtidens utbildning?

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Luleå
  • 2013-02-01 16:10

Så står man här då igen och undrar om man ska ge sig på en utbildning i webdesign, webutveckling eller något helt annat.
Frågan jag ställer mig är: Vad är framtiden? Vad ska jag satsa på att lära mig? Vilken utbildning ska jag välja? Det känns som att förändringarna vad gäller internet, web och användare går i ett rysligt tempo. Om jag ger mig på en civilingenjörsutbildning i höst, så är ens kunskaper från första och andra året gamla när jag är färdigutbildad. Har jag rätt eller fel?
Fristående kurser i webdesign och webutveckling är något jag mer skulle tro på. Någon som har något tips om vad man ska plugga till, var finns jobben i framtiden?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-02-01 20:23
Ursprungligen av KOL:

Så står man här då igen och undrar om man ska ge sig på en utbildning i webdesign, webutveckling eller något helt annat.
Frågan jag ställer mig är: Vad är framtiden? Vad ska jag satsa på att lära mig? Vilken utbildning ska jag välja? Det känns som att förändringarna vad gäller internet, web och användare går i ett rysligt tempo. Om jag ger mig på en civilingenjörsutbildning i höst, så är ens kunskaper från första och andra året gamla när jag är färdigutbildad. Har jag rätt eller fel?
Fristående kurser i webdesign och webutveckling är något jag mer skulle tro på. Någon som har något tips om vad man ska plugga till, var finns jobben i framtiden?