Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sony Ericsson z600

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-07-18 21:41

Den här verkar ju inte helt fel:
Bild & spec här

This model is similar to Sony Ericsson T610 but has a little difference. First of all, the screen is not a STN it is TFT. Resolution is 120x160 pixels, 65K colors. Phone has loudspeaker, 32-polyphonic ringer. For user is available around 3 Mb of memory, totally phone has 4 Mb. Another features are common – Java, extended address book, MMS. This model would be available in 4Q. Price is around 300 USD.

Hmm, undrar om det är samma telefon som Z200 som jag skrev om i den här tråden? Mycket av infon stämmer ju in...

Den var fräsch!

  • Oregistrerad
  • 2003-07-19 08:52

Det verkar ju vara samma telefon, måste dessutom ha missat att läsa ditt inlägg där Adrian. Jag får väl skylla på för mycket sol eller nåt :rolleyes:

Tja, det var ju bara ett inlägg i en tråd om telefoner rent allmänt och den hade inte ens samma namn, så det är ju inte så lätt att veta (jag hade stora problem att hitta den tråden själv ).

Förövrigt så är det nog störst risk för solsting här i Umeå, vi leder nämligen solligan i landet!

Idag ösregnar det här i Umeå, så nu är risken för solsting minimal... Men då kan man glädjas åt att Sony Ericsson ska ha en presskonferens i september där nya modeller ska presenteras. Antagligen kommer denna Z600 att lanseras då, om man får tro ryktena.

Mobil om presskonferensen:
Nya Sony Ericsson-telefoner i september

Nån som vill köpa en T610 i september?

Enligt Mobile-review.com så ska det finnas både en Z200 och en Z600. Även en S (sport) serie skall tydligen vara på gång.

Nu är det klart att Sony Ericssons presskonferens blir den 3 september. Mobil sammanfattar de aktuella ryktena som florerat. Det handlar om T620, Z600, P900 och eventuellt Z200 eller Z300. Plus en uppvisning av Z1010.

Ja som sagt, nån som vill köpa en T610?

Här kommer lite bilder från ryska mobile-review.com.

Här är Z600:

Z600:

Ännu en bild på Z600:

Här är en taskig bild på T620:

En till på T620:

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-08-27 17:01

Jag ska på presskonferensen på onsdag.
Då vet vi hur mycket det ligger i dessa bilder.
De ser ju klart trovärdiga ut.

Nu börjar nyheterna rulla in. Inte helt oväntat har bland annat en ny modell vid namn Z600 presenterats...

Chaosstar har skapat en ny tråd om nyheterna:

Nytt från SonyEricson... (sic!)

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2003-09-03 13:01

Trist inget nytt om någon ny P800..

1
Bevaka tråden