Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Stöd för fler mobiltelefoner i iSync 1.1

Tråden skapades och har fått 35 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2003-06-06 13:22

dagen efter steve hade lagt en T68i på sitt lilla skrivbord för o visa iSync, rusade jag o köpte en (givetvis). jag gjorde samma sak o det funkade perfekt. jag var i exstas!
köpte min P800 i januari o fick trixa över mina kontakter via bluetooth istället men det funkade.
nu torskade jag (givetvis) på en T610 igår.
underbar liten manick!
fast när jag kör den via iSync så blir det bara typ 50 kontakter (av ca 200) kopierade:(
ericsson supporten sa att det va vajs mä luren så jag bytte. efter att kört hela konkarongen igen så blir det samma sak, ca 50 kontakter.
e det nån som vet vad jag gör för fel??

  • Medlem
  • 2003-06-28 17:39

Är det någon som vet hur väl Nokias telefoner fungerar med iSync?
Jag funderar på att köpa en ny mobil och tittade på Nokias nya 6610. Eter som jag bor i usa så är vi lite efter när det gäller mobil telefoni. Jag skulle vilja ha en telefon med bluetooth men det finns inte så många att välja på. T68i, Nokia 3650 och Seimens S56.
T68 känns lite gammal och slö. Nokian är för stor och jag har ingen användning för kameran. Seimens telefonen är liten och ser bra ut, men har haft en seimens och gillade inte deras meny system.
Nokia 6610 är telefonen jag vill ha, det ända är att den saknar bluetooth och om det inte går att använda iSync med usb kabel då vet jag inte om jag vill köpa den.
Vad skall jag ta mig till??;)

Viktor

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-06-28 18:17

Hej Viktor!

Har du tittat på Sony Ericsson T610?
Grym telefon till ett bra pris.
Har det mesta i stort sett, i ett litet format.

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2003-07-18 19:43

Tyvärr är jag lite besviken på kalendern i T610, det är ju samma som T68i. Hade hoppats på lite mer funktionalitet..Funderar nästan på ett byte till P800 eller P810 om den nu kommer.

  • Medlem
  • Schtåkkhålm
  • 2003-07-18 20:05
Citat:

Skrevs ursprungligen av Leijon
Hej Viktor!

Har du tittat på Sony Ericsson T610?
Grym telefon till ett bra pris.
Har det mesta i stort sett, i ett litet format.

Köpte mig en T610 igår, väldigt trevlig lur & coolt att kunna styra macen från telefonen, men navigeringssystemet SUGER! Min 6210 var 10år före på den punkten...

Citat:

Skrevs ursprungligen av Mattias Hedman
Är det någon som testat stödet för SonyEricsson T610n?

Det funkar fint med T610. (Jag är iofs inte hundra på att min lur har "n" i slutet på beteckningen.)

Men en allmän fråga: om jag lägger till eller redigerar en kontakt i min telefon så hamnar ändringen inte i AddressBook. Ska det vara så? Tvärtom funkar bra och iCal syncar båda hållen med kalendern i telefonen. Nån som har pejl på hur syncandet resonerar?

[Edit: parentens om n:et.]

Bevaka tråden