Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Netflix erbjuder bättre 1080p-kvalitet till vissa kunder

Tråden skapades och har fått 67 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av reboot81:

Ok, hittar till netflix.com, men sen? Vilka filmer pratar vi om? Får varken super-HD på The Road" eller "Sherlock Holmes: A Game of Shadows" på ATV3 med ”ansluten” Comhem 100/10.

Hittade en supportsida ang 3D-filmer:

Och en (icke bekräftad) artikel som nämner ett par 3D-filmer.

Jag svarade på två frågor där den ena var var man kunde se om ens operatör var ansluten. Filmer vet jag inte var man kan hitta listade.

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2013-01-22 20:55

Ok, då förstår jag... så går det när man läser citat kors och tvärs

Nu finns Super HD i Netflix på Apple TV, om man uppdaterar Apple TV till den nya versionen som kom igår kväll samtidigt som iOS 6.1 släpptes!

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-01-29 14:38
Ursprungligen av Adrian B:

Nu finns Super HD i Netflix på Apple TV, om man uppdaterar Apple TV till den nya versionen som kom igår kväll samtidigt som iOS 6.1 släpptes!

Även för ATV2 eller bara för ver 3?

Ursprungligen av kenjon:

Även för ATV2 eller bara för ver 3?

Bara generation tre. ATV2 stöder enbart 720p.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-01-29 18:18

Missade att det är 1080p från Netflix Deras "HD" ska ju inte vara riktig HD.

Annat som är nytt med ATV3 och Netflix är att man nu får behålla bilden när man spolar med högsta hastigheten. Innan fick man bara svart bild.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-09-27 10:25

Mer Super HD åt folket!

Tycker att det har varit otrolig kvalitetsskillnad på mycket av det man tittat på i OS X (ej Super HD) vs PS3 (Super HD), märkt det på t.ex. "Bron" samt "Sherlock Holmes".

Ser dock inget om att de kommer att utöka antalet av enheter/plattformar som kan visa Super HD.

http://variety.com/2013/digital/news/netflix-...

Senast redigerat 2013-09-27 10:39
Bevaka tråden