Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nye powerbooker neste uke?

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2003-07-08 15:30

Det var vært lite info om kommende produkter på Create macworld neste uke.

Er det snakk om Powerbook 15" alu, kanskje 1.3ghz g4?

Ny PB under Create/MW Expo är inte helt omöjligt. Håller tummarna!

/M

Vore najs

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-07-08 16:43

Var snäll sätt in pengar på Radiohjälpens insamling för behövande Mac-användare på konto 901950-6.

Märk avin "Vill ha Powerbook G4 Aluminum 15 tum nu!!!" (Glöm inte att skriva tre utropstecken!)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-07-08 16:51

Jag ska köpa en bärbar snart så det skulle passa ypperligt med en Alu 15".
*håller tummarna*

Citat:

Skrevs ursprungligen av mondo65
Var snäll sätt in pengar på Radiohjälpens insamling för behövande Mac-användare på konto 901950-6.

Märk avin "Vill ha Powerbook G4 Aluminum 15 tum nu!!!" (Glöm inte att skriva tre utropstecken!)

RÄTTELSE:
Märk avin "Vill ha Powerbook G5 Aluminum 15 tum nu!!!" (Glöm inte att skriva tre utropstecken!)

Citat:

Skrevs ursprungligen av David Slättne
RÄTTELSE:
Märk avin "Vill ha Powerbook G5 Aluminum 15 tum nu!!!" (Glöm inte att skriva tre utropstecken!)

Jag instämmer helt med föregående talare!

  • Oregistrerad
  • 2003-07-10 10:27

kommer det en 15" alu PB nu, så är jag supernöjd.
det kommer att dröja länge innan G5 kommer som PB gissar jag.

så, ge mig en nu!
behöver innan skolorna sätter igång efter sommaren.

goda nyheter/rykten mitt i semestern!!

ny 15-tummare - ojalá!

Anders

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-07-10 11:13

Powerpage tror också att det kan komma en 15" Alu.

Hur sannolikt är det att de lanserar en ny powerbook inom en snar framtid. Sitter och ska ett köpbeslut. Ska jag vara lite kall för att inte sätta mig i samma sits som de som köpte en dual 1.42 Mhz veckan innan G5 kom.

Citat:

Skrevs ursprungligen av David Slättne
RÄTTELSE:
Märk avin "Vill ha Powerbook G5 Aluminum 15 tum nu!!!" (Glöm inte att skriva tre utropstecken!)

Det vore trevligt, men det lär dröja ett litet tag. En 15" aluminium med G4 eller den beryktade upphotade G3 med vektorprocessor vore inte fel. Titanpannan har gjort sitt nu (för ohållbar, allvarligt talat), och det vore käckt med belyst tangentbord i 15".

Citat:

Skrevs ursprungligen av frequencies
Hur sannolikt är det att de lanserar en ny powerbook inom en snar framtid. Sitter och ska ett köpbeslut. Ska jag vara lite kall för att inte sätta mig i samma sits som de som köpte en dual 1.42 Mhz veckan innan G5 kom.

Eftersom iBook säljs i 900MHz numera så skulle jag sätta mina slantar på att de kommer uppgradera hela PB-linjen inom en överskådlig framtid.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Ingemar Ragnemalm
Det vore trevligt, men det lär dröja ett litet tag. En 15" aluminium med G4 eller den beryktade upphotade G3 med vektorprocessor vore inte fel. Titanpannan har gjort sitt nu (för ohållbar, allvarligt talat), och det vore käckt med belyst tangentbord i 15".

Den har inte jag hört talas om, är inte en G3 med vektorenhet en G4:a?

1
Bevaka tråden