Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Canon Bubble Jet i70 USB bärbar skrivare?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-07-18 09:41

Någon som provat denna, verkar vara en schysst liten printer på resande fot.

http://www.macoteket.se/items.cgi?type=item&cathegory=49825&group=normal&stamp=1058514548&extended_info=322705

  • Oregistrerad
  • 2003-07-18 14:54

hoho, vilket sammanträffande :)=
Jag installerade precis en sådan igår, på en 12" och vilken söt liten krabat det är! Installationen gick jättesmidigt. Jag skrev ut en testbild i färg, .jpg cirka en mb, maxat på en utfallande A4 (Jepp det klarar den!). Utskriften såg förvånansvärt bra ut, gick tillräckligt snabbt, men kontrasterna "sprack" lite överallt.. men det beror nog endast på den lågupplösta bildfilen.. Återkommer med ett mer genomgående test sedan!

  • Oregistrerad
  • 2003-07-18 18:07

Coolt, hör av dig med mera info, tycker den ser väldigt liten och snygg ut!

  • Oregistrerad
  • 2003-10-20 19:15

Nå, hur var den?

Blev glad då jag såg att nån hade samma funderingar som mig. Är nyfiken på att höra hur lillbubblaren funkar.

Har själv sett skräckexempel på små, rackliga portabla skrivare och vill gärna hitta en lösning som man kan lita på i alla lägen. Tänker köra med en G4 PB 15" och mest skriva ut text när jag är på resande fot. Hur är den att släpa på, är den seg att starta upp, hur är utskrifterna osv.

Skriv några rader och berätta.

1
Bevaka tråden