Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Begagnad Mac Mini för Garageband?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2013-01-19 23:08

Tänkte köpa min lillkilles första Mac Han har blivit grym på elgitarr och tänkte att en Mac Mini kan passa honom perfekt för att leka med Garageband.

Vad är minsta prestanda man bör ha är min fråga? Vill hitta en billig begagnad först för att se att han verkligen kommer använda den. Ni vet hur ungar är

Så hjälp med förslag är välkommet!

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2013-01-20 00:36

En Mac Mini kan nog passa bra vilken som helst med en i5 processor duger bra, men en iPad 3 eller 4 med ett enkelt ljudinterface plus Garageband eller något annat bra musikprogram är nog en bättre lösning, om man inte behöver massvis av processorkrut. Perfekt om man vill "leka" men funkar även till att göra professionella inspelningar och perfekt att ta med sig på resor.

själv leker jag med garageband och jag använder min ipad 2 och iphone 5 (tidigare iphone 4), funkar hur bra som helst för mina lekar iaf

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2013-01-27 18:44

Räcker denna om man trycker i lite mer minne? Mac Mini 2,26 GHz 2 GB DDR3 med tillbehör på Tradera. Stationära | Man får ju ganska mycket tillbehör för pengarna om priset inte går upp för mycket.

1
Bevaka tråden