Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

BookBook för iPad Mini

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Äntligen har BookBook för iPadbMini kommit till Sverige. Hämtar i morgon - ett svart till iPad Mini svart. Det har flera funktioner än bara ett fodral. Riktigt genomtänkt faktiskt.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2013-01-18 17:04

Riktigt snyggt! Om den hade haft vakna/sova-funktionen då hade den fått full pott!

Ursprungligen av Album:

Riktigt snyggt! Om den hade haft vakna/sova-funktionen då hade den fått full pott!

Håller med. Dom skriver själva uttryckligen att den inte har funktionen. Har något med konstruktionen att gör. Men den har flera andra funktioner/möjligheter. Dessutom skyddar den väldigt bra och är "snygg".

  • Medlem
  • 2013-01-18 18:12

Jag är för första gången tveksam om jag ska köpa denna. Har tidigare Bookbook för alla mina andra enheter. Men eftersom Minin följer med mig överallt så vill jag inte att den ska bli större av en stort fodral. Jag kör nog vidare på mitt smartcover.

Ursprungligen av Dalle:

Jag är för första gången tveksam om jag ska köpa denna. Har tidigare Bookbook för alla mina andra enheter. Men eftersom Minin följer med mig överallt så vill jag inte att den ska bli större av en stort fodral. Jag kör nog vidare på mitt smartcover.

Det kanske är på det viset. När jag skall ha den " i fickan" blir det kanske ett cover som jag också har. Men det finns andra tillfällen och hemma - när man vill ha ett stöd för att skriva på - eller titta på filmsnuttar kanske. I övrigt skyddar den väldigt bra.

  • Medlem
  • 2013-01-18 19:35

Jag genomgår just nu en smärre kris då jag inte vet vilken färg gnag ska ha på min nya, kommande Mini. Egentligen vill jag ha en svart Mini. Och den skulle passa sjukt bra till den svarta "boken". Men samtidigt skulle mitt blåa smartcover se konstigt ut på en svart Mini.
I-landsproblem i sin renaste form.

Ursprungligen av Dalle:

Jag genomgår just nu en smärre kris då jag inte vet vilken färg gnag ska ha på min nya, kommande Mini. Egentligen vill jag ha en svart Mini. Och den skulle passa sjukt bra till den svarta "boken". Men samtidigt skulle mitt blåa smartcover se konstigt ut på en svart Mini.
I-landsproblem i sin renaste form.

Svart - utan tvekan. Precis som iPhone 5 är den i särklass snyggast. Rent läcker tycker jag. Lite skitiga händer om man är ute - gör heller ingenting. Men som sagt - smaken är olika - och tur är det. Kommer att passa bra med min svarta BookBook - hoppas jag. I morgon får jag se. Sen blir man av med 749 kronor också. Men so what.

  • Medlem
  • 2013-01-24 15:56

Det blev en vit iPad Mini men ett svart fodral.
Jag klarar inte av att ha en svart iPad eller iPhone kom jag fram till. Det finns så mycket annat i livet som är svart och grått, vardagen till exempel.

Vi har alla våra lik i lasten. Du fick det bästa av två världar - en vit och en svart och en.......
Lite Aftonbladet eller Expressen - och du köpte båda. Grattis i alla fall - du blir nöjd.

Jag är nästan sugen på en BookBook till en mini när jag skaffar den... Men det är faktiskt bara till just Mini som jag är sugen. Känner inget sug för BookBook till telefon eller stor Ipad:)

1
Bevaka tråden