Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Al Gore köper fler aktier i Apple

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-01-18 10:39

Det skulle jag också ha gjort om jag hade optioner som gjorde att jag bara behövde betala 1/10 av nuvarande aktiepris...

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2013-01-18 11:04
Ursprungligen av pesc:

Det skulle jag också ha gjort om jag hade optioner som gjorde att jag bara behövde betala 1/10 av nuvarande aktiepris...

Snarare 1,5% = 1/67!

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2013-01-18 11:32

Btw, vad fin han är gamle Al där han sitter med sin svanhals, tre monitorer, en tv och en väldans oreda.

Jag skulle inte vilja anlita en person som är så ostrukturerad.

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2013-01-18 12:32

Åsså sitter han ju helt galet!

Armen ut åt höger på vad det verkar en minimal yta för musen, stor skrivare på golvet så han inte kan sitta mer vettigt och utnyttja skärmen till höger något vidare. Dessutom fullt med papper å annat elände som hela tiden stör uppmärksamheten.

Påminner mig om Vetenskapens Värld från i höstas när det handlade om Higgs partikel. Var en forskare på Cern som hade hela j...a kontoret staplat med böcker och papper i höga travar. Hur står man bara ut i en sådan miljö.

Vilken nytta gör alla dessa travar som ändå inte går hitta något i, eller om man nu ska ta fram något som ligger begravt så blir det ett väldans omtravande. Helknas.

  • Medlem
  • Karlshamn
  • 2013-01-19 13:01

Al Gore plagiarizes clip from Hollywood movie - YouTube

Han jobbar ju så otroligt hårt den där mannen.

1
Bevaka tråden