Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macbook pro 13 tum basmodell med Logic, snabba svar önskas

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Mediamarkt har ett dagsexklusivt erbjudande idag, Macbook pro 13 tum (basmodellen) för 9000. Jag hade egentligen tänkt köpa en 15 tummare om några månader, men eftersom jag vill spendera så lite pengar som möjligt (student) undrar jag vad ni tror om nedanstående.

Macbook pro 13 tum, Logic 9, apogee Jam (för att koppla elbasen). Kommer nog inte överstiga 20 spår. Jag vill även att datorn skall fungera som musikproduktionsdator i några år.

Tack för snabba svar.

Mvh

Min MBP från 2010 funkar med Logic 9, lite slö kanske. Inget problem för dig om du köper årets modell. Eller förra årets modell för den delen.

Ska du främst använda skärmen på laptopen så rekommenderar jag en 15" då det annars kan bli lite plottrigt att jobba med.

Senast redigerat 2012-12-26 00:13
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-12-25 22:10

Om jag känner Mediamarkt rätt så brukar det vara föregående modell de säljer ut. Om det är viktigt för dig så kolla upp det innan köp.

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2012-12-26 00:29
Ursprungligen av reinew:

Om jag känner Mediamarkt rätt så brukar det vara föregående modell de säljer ut. Om det är viktigt för dig så kolla upp det innan köp.

Läser man reklambladet så ser man att det är senaste modellen med USB 3.

Ursprungligen av Gordy:

Läser man reklambladet så ser man att det är senaste modellen med USB 3.

Yep, Mid 2012 är det, MD101S/A för 8990.

1
Bevaka tråden