Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Förhandsvisning har försvunnit i Mail

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu har jag sökt både här och hos Applesupporten, men hittar inget svar så jag får skriva en fråga.

Använder Mail. Men på något sätt har förhansvisningsfönstret bara försvunnit. Normalt har jag den klassiska vyn, mappar till vänster, Inkomna mail högst upp till höger och under dem förhandsvisningsfönstret. Men nu är det bara till höger mappar och till vänster nya mail. Inget förhandsvisningsfönster. Jag vet inte hur det försvunnit och det känns som jag gått igenom varje inställning utan att lyckas. Snälla hjälp mig

  • Medlem
  • Hillared
  • 2012-12-20 09:31

Ser ut som att du har råkat dra panelen med email helt åt höger så att förhandsvninsfönstret inte syns. Du har en liten tjockare grå list (med en mörkare grå prick i) precis till höger om rullningslisten, prova att föra muspekare öven den och den borde ändras till något som liknar <-|-> och du kan då klicka och dra åt vänster så bör förhandsvisningsfönstret dyka upp igen.

Yes, det funkade! Stort, stort tack!

Ett dubbelklick mitt emellan förhandsvisningsfönstret och maillistan ger det "symptomet" också. Ett dubbelklick på listen till höger återställer den dit den var innan.

1
Bevaka tråden