Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synkar inte (bra) med Exchange

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-12-19 21:25

Jag har en MBA med OS X 10.8.2. Jag har den synkad mot kontorets Exchange. Sedan en tid synkar inte almanackan. Jag hade inte gjort några förändringar i inställningar eller sådan. Har nu kollat och allt verkar stämma i inställningar. Vad bör jag göra för att få igång det igen. Mina iOS prylar fungerar utan störning.

It-avdelningen supportar bara de officiella it prylarna och dit hör inte Apple.

Ursprungligen av xms67:

Jag har en MBA med OS X 10.8.2. Jag har den synkad mot kontorets Exchange. Sedan en tid synkar inte almanackan. Jag hade inte gjort några förändringar i inställningar eller sådan. Har nu kollat och allt verkar stämma i inställningar. Vad bör jag göra för att få igång det igen. Mina iOS prylar fungerar utan störning.

It-avdelningen supportar bara de officiella it prylarna och dit hör inte Apple.

Testa att ta bort kontot och lägg in det igen.

Sitter i samma båt och brukar ha detta fenomen lite nu och då.... Väntar man bara nog länge så hoppar det igång. Grymt irriterande då jag brukar lägga in kalendernotiser på iPhone/iPad som inte synkas till datorn och sen sitter man och bokar in annat på datorn. Testat ta bort och lägga till kontot men det är inte bestående

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-12-19 23:32

Testat att ta bort och lägga in igen. Laddade in korrekt. Då får vi se om det fungerar även i fortsättningen.

Det är exakt som MästerP säger. Har åkt dit på dubbelbokningar några ggr nu.

1
Bevaka tråden