Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac packar upp nya Imac 21,5 tum

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-12-12 15:36

Härligt, kul med ett unboxing-inslag.

En sån vill jag ha!

  • Medlem
  • 2012-12-12 18:04

Ooooo... uppacknings-porr!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2012-12-12 19:53

Var är tomten, tomten finns visst. En platt iMac vill jag önska, så snygg och läcker, kan väl inte vara för mycket begärt tomten ?

Än så länge ser jag ingen anledning att byta min 2011. Får se om jag ändrar mig när testen kommer - och visar innehållet. Tunnare än modellen innan kan ju kvitta - den är ändå inte bärbar.....
Ser fram mot testen.

Märker ni av något ljud alls från iMacen? Min har ett svagt surrande hela tiden. Testade att dra upp fläktarna i smc (som per default gick i 1400rpm (bra, dåligt?)) till ca 2500 och då ven det ganska friskt.

Ursprungligen av pizzapappa:

Märker ni av något ljud alls från iMacen? Min har ett svagt surrande hela tiden. Testade att dra upp fläktarna i smc (som per default gick i 1400rpm (bra, dåligt?)) till ca 2500 och då ven det ganska friskt.

Vi får hålla öronen öppna när vi börjar testa den ordentligt, än så länge är den väldigt tyst, men då har vi inte gjort något särskilt mer än att starta den och kika runt lite.

Jag klarar inte av den fula underläppen på iMac tycker det förstör hela utseendet, ser ut som en 4:3 formats dator. Är man van vid Thunderbolt 27" skärm så vill man aldrig gå över till iMacens skärm.. Min 27" iMac jag beställt kommer få stå under bordet med släckt skärm som en Mac Pro då Apple inte får tummen i röven och släppa ngn Pro dator och just nu är det iMac som är snabbast, tyvärr får jag betala för en ful skärm som jag inte ens kommer använda men så är livet ibland

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2012-12-13 13:54
Ursprungligen av @ndreas:

Jag klarar inte av den fula underläppen på iMac tycker det förstör hela utseendet, ser ut som en 4:3 formats dator. Är man van vid Thunderbolt 27" skärm så vill man aldrig gå över till iMacens skärm.. Min 27" iMac jag beställt kommer få stå under bordet med släckt skärm som en Mac Pro då Apple inte får tummen i röven och släppa ngn Pro dator och just nu är det iMac som är snabbast, tyvärr får jag betala för en ful skärm som jag inte ens kommer använda men så är livet ibland

Livet är tufft ibland ska "Apple" veta :$, snacka om i-lands problem. Men jag lider med dig broder.

1
Bevaka tråden