Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny version av Iordning med stöd för Icloud

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2012-12-08 16:05

Någon som vet om man kommer kunna uppgradera från 4 genom App Store?

Ursprungligen av Csoft:

Någon som vet om man kommer kunna uppgradera från 4 genom App Store?

Uppgraderingar från version 4 kommer inte att fungera via App Store. Kolla alla nyheter här:

Nytt i iOrdning 5

  • Medlem
  • Hallsberg
  • 2013-01-02 10:58

Nån som vet om det går att uppgradera från ver 3 till ver 5 ?

Ursprungligen av lasse-p:

Nån som vet om det går att uppgradera från ver 3 till ver 5 ?

Har du läst artikeln?

"...En uppgradering från Iordning version 3 eller 4 kostar..."

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Har du läst artikeln?

"...En uppgradering från Iordning version 3 eller 4 kostar..."

Det var inte var frågan gällde, utan om det gick att uppdatera datafilen för bokföringen från version 3 till version 5. Jag har frågat Aderstedt Software och fick följande svar:

Citat:

Det går fint att uppgradera direkt till version 5 det kostar 390 kr + moms det går att göra direkt här: Beställ iOrdning idag! Det går dock inte att öppna en version 3 fil direkt i version 5 utan du måste gå via version 4 så antingen kan vi skicka en länk till version 4 som man kan öppna filen i och spara om den och sedan öppna i version 5. Alternativt skickar de filen till info@iordning.se så hjälper vi dem.

Ursprungligen av Joacim Melin:

Det var inte var frågan gällde...

Eh, va?

Frågan säger "...går det att uppgradera från 3..."

Jag hänvisar till meningen i artikeln där det står att man kan uppgradera från 3 eller 4.

Hur är mitt inlägg inte ett svar på hans fråga?

Om det sedan visar sig att det krävs speciallösningar för att gå från 3:an till 5:an så är väl det snarare en brist i artikeln.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Eh, va?

Frågan säger "...går det att uppgradera från 3..."

Jag hänvisar till meningen i artikeln där det står att man kan uppgradera från 3 eller 4.

Hur är mitt inlägg inte ett svar på hans fråga?

Om det sedan visar sig att det krävs speciallösningar för att gå från 3:an till 5:an så är väl det snarare en brist i artikeln.

Tagga ned nu. Det viktigaste är att frågan besvarades - det ligger ingen prestige i vem som svarade vad.

Jag har för övrigt bett Erik och Martina på Aderstedt Software att hålla ett öga på 99mac om fler frågor om iOrdning skulle dyka upp.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-01-03 16:01
Ursprungligen av Joacim Melin:

Det var inte var frågan gällde, utan om det gick att uppdatera datafilen för bokföringen från version 3 till version 5. Jag har frågat Aderstedt Software och fick följande svar:

Nu måste jag vara på Jespers sida, frågan gällde inte datafilen i inlägg #4, vilket var inlägget han svarade på. Vad som egentligen menades i inlägg #4 kan ju vara oklart, men Jesper svarade direkt på frågans ordalydelse.

1
Bevaka tråden