Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple anställder tidigare Microsoft hacker

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag tror att hennes anställning hos Apple kommer att gynna oss Mac OS X och iOS användare genom att dessa två med tiden blir allt säkrare.

Samtidigt kommer hennes kunskaper väl till pass för övriga mjukvarautvecklare inom Apple att bygga säkrare program, t.ex. iPhoto, Apeture, Final Cut Pro.

Ursprungligen av The Real Viking:

Jag tror att hennes anställning hos Apple kommer att gynna oss Mac OS X och iOS användare genom att dessa två med tiden blir allt säkrare.

Samtidigt kommer hennes kunskaper väl till pass för övriga mjukvarautvecklare inom Apple att bygga säkrare program, t.ex. iPhoto, Apeture, Final Cut Pro.

Jag håller med, det här verkar bra.

  • Medlem
  • Täby
  • 2012-12-07 15:03

Jag vet inte riktigt men det är knappast någon merit att ha jobbat med Vista som är den största floppen Microsoft släppt senaste tio åren.

Ursprungligen av kainen:

Jag vet inte riktigt men det är knappast någon merit att ha jobbat med Vista som är den största floppen Microsoft släppt senaste tio åren.

Haha, hon kom ju in när Microsoft trodde att de var klara med Vista och upptäckte så mycket fel att de fick skjuta upp lanseringen.

håller med kainen här

att hon jobbat med vista är ingen merit, även om hon kom in när MS trodde de var klara så blev ändå slutresultatet en rejäl flopp ur säkerhetssynpunkt.

  • Medlem
  • Fränninge, Skåne
  • 2012-12-07 20:28

Men det lär knappast vara hennes fel att MS inte prioriterar säkerhet högre, eller hur?

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2012-12-08 10:30

Åh nej, Apple anställer en före detta Microsoftanställd...det skulle Steve Jobs ALDRIG ha gjort...;)

1
Bevaka tråden