Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Prisbelönt kameratillbehör till Iphone 5

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Piteå
  • 2012-12-06 11:23

Låter lite kul för den inbitne "iPhoneografen" -- det finns ju flera fotobloggar där fotografen uteslutande använder iPhone, med förvånansvärt bra resultat. Att ha en iPhone i ena fickan, och en sådan här i andra för att snabbt och enkelt få mer flexibilitet låter ju bra för sådana användare. Men jag tror att man behöver vara rätt inbiten för att börja använda ett sådant här tillbehör till vardags. Sedan undrar jag också över bildkvaliteten. Frågan är hur mycket mindre skarpa bilderna blir, och hur kantoskärpan ser ut.

Ursprungligen av JND:

Låter lite kul för den inbitne "iPhoneografen" -- det finns ju flera fotobloggar där fotografen uteslutande använder iPhone, med förvånansvärt bra resultat. Att ha en iPhone i ena fickan, och en sådan här i andra för att snabbt och enkelt få mer flexibilitet låter ju bra för sådana användare. Men jag tror att man behöver vara rätt inbiten för att börja använda ett sådant här tillbehör till vardags. Sedan undrar jag också över bildkvaliteten. Frågan är hur mycket mindre skarpa bilderna blir, och hur kantoskärpan ser ut.

Jag har inte testat själv, men vi får troligen in ett testexemplar framöver. Här finns en grupp på Flickr med bilder tagna med Ottoclip.

1
Bevaka tråden