Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Någon som vet hur ofta Airport Extreme eller Time Capsule uppdateras?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Vattholma
  • 2012-11-26 09:25

Jag har googlat lite och det verkar som att båda dessa uppdaterades, utan buller och bång, i juni 2011. Men när de uppdaterades innan dess vet jag icke.
Varför jag undrar är för jag tänkte köpa en ny, och ja jag vet att det bara är att köpa en ny om jag vill ha den i dag osv.
Jag använder mig av Macrumors.com i de fall jag vill veta när saker och ting uppdateras i övrigt, men de här produkterna finns dessvärre inte med där.

Någon som vet?

  • Medlem
  • Vattholma
  • 2012-11-27 08:34

Jag bugar och bockar!

Känns som man kanske ska vänta tills nästa år med att köpa en ny router. Sitter på en gammal express och vill uppgradera nu men kanske ska vänta lite och hoppas det kommer en ny inom ett halvår. Vad jag förstår kan den komma att få 802.11ac, men stödjer t ex nyaste macbooc airen det huvudtaget? Kanske måste köpa ny bärbar då med, fast är ju alltid trevligt att ha en router med teknik som är framtidstryggad några år.

  • Medlem
  • Vattholma
  • 2012-12-04 10:49

Jag köpte i alla fall en ny Airport Extreme, detska bli kul att se om det blir någon prestandaskillnad hemma jämfört med min gamla Time Capsule.

1
Bevaka tråden