Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple sparkar chefen över kartorna

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Senast som Apple höll på att kicka folk till höger och vänster så hamnade företaget på gränsen till konkurs, undrar om det inte vore lite strategiskt smartare att kicka en åt gången, ersätta och få resultat än att kicka så pass många som de gör och sedan hoppas på resultat över hela linjen.

Ursprungligen av KarlAndersson:

Senast som Apple höll på att kicka folk till höger och vänster så hamnade företaget på gränsen till konkurs, undrar om det inte vore lite strategiskt smartare att kicka en åt gången, ersätta och få resultat än att kicka så pass många som de gör och sedan hoppas på resultat över hela linjen.

Går ju sämre för Apple så jag tror att det är klokt, Forstall och kartsnubben var nog en börda. Bara att hoppas att iOS7 blir en riktig majoruppdatering och inte ett skämt som iOS6 var..

  • Medlem
  • Hjo
  • 2012-11-28 17:50
Ursprungligen av Sebastian Danielsson:

Går ju sämre för Apple så jag tror att det är klokt, Forstall och kartsnubben var nog en börda. Bara att hoppas att iOS7 blir en riktig majoruppdatering och inte ett skämt som iOS6 var..

Går det sämre??

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-11-28 13:41

Fast har man sparkat så många människor? Det handlar väl om tre personer varav en inte varit i bolagt speciellt länge (retail manager) och en bara blundrat med deras kart-satsning? Retail-killen gjorde väl även bort sig en del initialt.

  • Medlem
  • Skånes sydkust
  • 2012-11-28 13:43

Risken för konkurs känns ju inte sådär överhängande i dagsläget. Men jag förstår din andemening.

Tycker de kommer lindrigt undan. Hade Steve levt så hade de inte bara blivit av med jobbet, de hade också fått en rejäl utskällning

1
Bevaka tråden