Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac podcast #8: Digital magasinspublicering på Ipad

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-11-26 10:07

Intressant! Mer sådana här typer av Podcasts tack! Lite "unikt" och ger möjlighet till bättre möligheter för era tänka annonsintäkter!

Ursprungligen av Erik.dv:

Intressant! Mer sådana här typer av Podcasts tack! Lite "unikt" och ger möjlighet till bättre möligheter för era tänka annonsintäkter!

Va roligt att du tycker det. Vi har planer på fler liknande saker.

Tycker att Fredrik låter ganska likt Jocke.. är det samma person? *foliehatt på*

Ursprungligen av ravenwing:

Tycker att Fredrik låter ganska likt Jocke.. är det samma person? *foliehatt på*

Då var han nog ordentligt sminkad för jag kände inte igen honom

Ursprungligen av ravenwing:

Tycker att Fredrik låter ganska likt Jocke.. är det samma person? *foliehatt på*

Schhhh. Jag arbetar under många alias och namn. Efter 18:00 kallar jag mig Batman.

Man laddar ner er podcast för att man tror ni ska snacka om apple och mac men ni snackar bara om ointressant som han fredrik snackade om, jag bryr mig inte om bonnier och hur dom gör saker till ipaden. Det var verkligen dåligt, dåliga frågor och följdfrågor. Bland det sämsta jag har hört men jag kommer ge er nya försök. Hoppas in kan bli bättre. Självklart kommer jag bara inte klaga utan kommer även ge förslag på hur ni kan göra det bättre, annars leder min kritik inte till något bra.

Ni kan väl snacka om vad ni tror att apple kommer släppa under 2013?
Ni kan väl snacka om vad ni tycker om iPad Mini?
Ni kan väl snacka om vad ni äger för apple saker?
Ni kan väl snacka om tillbehör till iPhone/iPad/alla mac-datorer?

Hoppas ni inte tycker att jag har varit för bitchig!

Ursprungligen av MBagewitz:

Man laddar ner er podcast för att man tror ni ska snacka om apple och mac men ni snackar bara om ointressant som han fredrik snackade om, jag bryr mig inte om bonnier och hur dom gör saker till ipaden. Det var verkligen dåligt, dåliga frågor och följdfrågor. Bland det sämsta jag har hört men jag kommer ge er nya försök. Hoppas in kan bli bättre. Självklart kommer jag bara inte klaga utan kommer även ge förslag på hur ni kan göra det bättre, annars leder min kritik inte till något bra.

Ni kan väl snacka om vad ni tror att apple kommer släppa under 2013?
Ni kan väl snacka om vad ni tycker om iPad Mini?
Ni kan väl snacka om vad ni äger för apple saker?
Ni kan väl snacka om tillbehör till iPhone/iPad/alla mac-datorer?

Hoppas ni inte tycker att jag har varit för bitchig!

Vi beskriver vad varje avsnitt handlar om precis just för att man som lyssnare ska kunna välja om avsnittet kan vara något som är intressant för just dig eller inte. Tråkigt att vi inte lyckades leva upp till dina förväntningar men lyssna gärna fler gånger.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-11-27 23:55
Ursprungligen av MBagewitz:

Man laddar ner er podcast för att man tror ni ska snacka om apple och mac men ni snackar bara om ointressant som han fredrik snackade om, jag bryr mig inte om bonnier och hur dom gör saker till ipaden. Det var verkligen dåligt, dåliga frågor och följdfrågor. Bland det sämsta jag har hört men jag kommer ge er nya försök. Hoppas in kan bli bättre. Självklart kommer jag bara inte klaga utan kommer även ge förslag på hur ni kan göra det bättre, annars leder min kritik inte till något bra.

Ni kan väl snacka om vad ni tror att apple kommer släppa under 2013?
Ni kan väl snacka om vad ni tycker om iPad Mini?
Ni kan väl snacka om vad ni äger för apple saker?
Ni kan väl snacka om tillbehör till iPhone/iPad/alla mac-datorer?

Hoppas ni inte tycker att jag har varit för bitchig!

Nu vill inte jag vara den som är bitter men det känns väldigt mycket mer intressant att höra hur någon på riktigt tillämpar Apple-produkter, än att höra spekulationer om kommande produkter (det finns mängder av färska källor här - 99mac måste inte bli ett eko a la Macworld.se), åsikter om en produkt 99mac redan recenserat eller vad redaktörerna har för Apple-produkter.

Jag skulle säga intervjuer som denna är klockrena exempel på hur 99mac (eller vilken site / forum som helst) kan utmärka sig från mängden. Sedan kan man kanske ifrågasätta kvalitén på intervjun eller person(erna) som intervjuar/as men det tycker jag absolut håller godkänd kvalité. Ett gigantisk problem idag på nätet är "eko-nyheter". Site A skriver om någon som site B sammanfattar och site C översätter till Svenska. Det är sådär spännande. Svenska Macworld lider verkligen av det.

Så nej, håller inte med dig. Att det blir fokus på Bonnier i samband med Apple är skulle jag säga en positiv sak då Bonnier har ganska bra koll på en marknad som börjar sammanstråla med Apples "pad" plattform.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2012-11-28 00:07

Riktigt bra avsnitt idag. Ett intressant ämne med passande intervjuobjekt. Mer sådant!

1
Bevaka tråden