Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Smart Suggestor Ads!!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som kan hjälpa mig att bli av med denna otroligt störande Smart Suggestor Ads i google. Har en macbook pro från mitten av 2010

Vilket operativsystem? Vilken webbläsare?

Jag använder mig av firefox. opperativsystemet är unix, tror jag:). Är ganska dålig på det där med opperativsystem, hur tar jag reda på det på det smidigaste sättet?

Ursprungligen av jonnie__b:

...hur tar jag reda på det på det smidigaste sättet?

Eftersom du har en Mac, och du har ställt din fråga i OS X-delen av ett Mac-forum, så gissar jag att operativsystemet är OS X.

Och i så fall ska du klicka på äpplet i menyraden längst upp till vänster, och väljer "Om den här datorn" i menyn.

Då får du reda på vilken version av OS X du har.

Det är annonser som kommer upp när du söker på google. Kan se ut så här

Japp det stämmer som du säger Jesper, OS X 10.8.2 var det. Tror du att du kan få bort den där Smart Suggestor Ads åt mig på något sätt skulle jag bli hur nöjd som helst.

Verkar som om att jag löste det. Vet knappt hur, men jag gick in under Hjälp i firefox och valde, starta om utan tillägg och det verkade funka. Fick dock en mapp på skrivbordet som heter Gammal firefox data. Kanske helt fel tillvägagångssätt men jag har ingen "reklam" på google längre från Smart suggestor ads.

1
Bevaka tråden