Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

AC/DC ger med sig och finns nu i Itunes

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Eksjö
  • 2012-11-19 17:58

Hoppas vi på att dom dyker upp på Spotify också.

Jag tröttnade och rippade mina CD's...

Men AcDc själva måste ju missat miljoner på att bara vara sura gamla gubbar.

Förmodar att de blev tvungna, inte en kotte köper väl CD-skivor nuförtiden.

Fast jag misstänker att de som sökte på iTunes och inte hittade dem sökte på den stora hårddisken i det blå....och då fick AcDc inte ett öre.

Senast redigerat 2012-11-19 19:06
  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2012-11-19 21:40
Ursprungligen av Goflorp:

Jag tröttnade och rippade mina CD's...

Men AcDc själva måste ju missat miljoner på att bara vara sura gamla gubbar.

Förmodar att de blev tvungna, inte en kotte köper väl CD-skivor nuförtiden.

Jodå än finns det miljontals som vill ha sin musik i fast form. Troligen så beror AC/DC's omsvängning på att de har fått ett bättre avtal än tidigare varit möjligt på grund av olika licensavtal med skivbolag.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2012-11-19 18:27

Undrar om dom "gett med sig" eller "krupit till korset"? Dock inget större fan av deras musik så jag har aldrig märkt att dom saknades på iTMS

  • Medlem
  • Neverland
  • 2012-11-19 21:05
Ursprungligen av Artikeln:

AC/DC har länge bojkottat Itunes för att de inte tyckt om att man kan köpa låtar individuellt, de har istället velat att fansen ska lyssna på ett helt album. Angus Young har sagt:

– Det är som en konstnär som målar en tavla. Om han tycker det är ett bra verk skyddar han det. Det här är samma sak, våra skivor är våra verk.

Tramsförklaring. Eller menar de att min 7"-vinyl Back in Black, live var en olycka från deras sida?

1
Bevaka tråden