Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Robotdammsugaren utsedd till årets hårda julklapp

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som använder och är nöjd?

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2012-11-18 22:59

Jag undrar vad HUI kommer att utse nu i veckan som årets julklapp.

21 nov kommer deras som jag förstod.

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2012-11-19 09:39

Jag har använt iRobot Romba de senaste tre åren och är jättenöjd. Blev nyligen tvungen att byta batteri, men utöver det har vi inte haft några problem.

Två simpla steg till att reducera bråken i ett förhållande:
1. Skaffa diskmaskin.
2. Skaffa robotdammsugare.

Ska 99mac bli en allmän elektronik-sajt nu?

Jag tycker inte att detta är ett ämne för en nyhetsartikel på 99mac.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Ska 99mac bli en allmän elektronik-sajt nu?

Jag tycker inte att detta är ett ämne för en nyhetsartikel på 99mac.

Om de utsett till exempel en surfplatta då? Det var iof förra årets hårda julklapp, men som ett exempel. Är det inte något för 99mac då heller? Gick på eventet och tyckte jag lika gärna kunde berätta vad som hände fast Apple inte tillverkar någon robotdammsugare.

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Om de utsett till exempel en surfplatta då?... ...Är det inte något för 99mac då heller?

Vad har det med saken att göra? Varför måste jag ta ställning till ett hypotetiskt exempel? Varför kan vi inte bara utgå från just den här artikeln, och just det här exemplet?

Min fråga är:
- Är detta är ett medvetet val att bredda ämnesvalen för nyhetsartiklarna?
- I så fall gillar jag det inte, utan jag tycker att nyhetsartiklarna ska ligga närmare forumets huvudområde.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Vad har det med saken att göra? Varför måste jag ta ställning till ett hypotetiskt exempel? Varför kan vi inte bara utgå från just den här artikeln, och just det här exemplet?

Min fråga är:
- Är detta är ett medvetet val att bredda ämnesvalen för nyhetsartiklarna?
- I så fall gillar jag det inte, utan jag tycker att nyhetsartiklarna ska ligga närmare forumets huvudområde.

Vårt bevakningsområde är apple + saker som relaterar, det är vi väl överens om? Elektronikbranschens hårda julklapp är en av sakerna som relaterar. Jag kan hålla med om att det relaterar lite mindre nu när de valde något som inte Apple tillverkar, men vad de utsåg visste jag inte när jag gick dit.

1
Bevaka tråden