Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Armband iPhone 4s till löpning

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vilket är bäst? Vilka använder ni?

Du menar en sådan som man stoppar in sin iPhone i, typ ett fodral? Eller menar du ett faktiskt armband som sköter position och löpsträcka mm?

Ursprungligen av barbapappa_86:

Du menar en sådan som man stoppar in sin iPhone i, typ ett fodral? Eller menar du ett faktiskt armband som sköter position och löpsträcka mm?

Ja de va lite otydligt.
Ja menar sånt man stoppar telefonen i, typ: Mac iPhone och iPad i Malmö, Helsingborg & Kalmar - Belkin iPhone 4 Dualfit Armband - Svart / iPhone 4/4S / Fodral / iPod & iPhone / Kullander Jansson Apple Premium Reseller

Jag använder ett från Belkin. Kommer inte ihåg vad det heter, men jag har redan skrivit om det i en annan, likadan tråd. Funkar utan anmärkning.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-08-17 16:46

Jag har ett från Belkin, funkat bra de få gånger jag använt det. Anledningen till att jag valde det var att det skyddar hela iPhonen om det regnar.

Ursprungligen av stile:

Jag har ett från Belkin, funkat bra de få gånger jag använt det. Anledningen till att jag valde det var att det skyddar hela iPhonen om det regnar.

Jag har föregångaren till det där, fungerar likadant, lite annan design bara.

Ursprungligen av stile:

Jag har ett från Belkin, funkat bra de få gånger jag använt det. Anledningen till att jag valde det var att det skyddar hela iPhonen om det regnar.

Kunde de inte gjort det helsvart?

Är det helt tätt? Hur kommer sladden in då?

Ursprungligen av ill_chrill:

Kunde de inte gjort det helsvart?

Är det helt tätt? Hur kommer sladden in då?

Typ så här antar jag.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-08-17 19:14
Ursprungligen av ill_chrill:

Kunde de inte gjort det helsvart?

Är det helt tätt? Hur kommer sladden in då?

Ja den är inte vacker... Precis som Capeman nämner är det inte helt tätt på ovan och undersidan, det finns plats för att sätta i hörlur och även laddare på undersidan när fodralet är på.

Ursprungligen av ill_chrill:

Kunde de inte gjort det helsvart?

Är det helt tätt? Hur kommer sladden in då?

Det gamla är helsvart...

Det är inte helt vattentätt, men jag har sprungit mycket i regn utan att det kommer in vatten. Man har ju kanske ofta en ärm över den ändå. Jag visar mig i alla fall inte utomhus i linne.

Adidas miCoach är nog favoriten på kontoret.

LifeProof har ju ett sportarmband som har fäste för deras fodral, om man vill ha vattentätt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-08-18 08:27
Ursprungligen av iphonebutiken:

Adidas miCoach är nog favoriten på kontoret.

Den såg betydligt bättre ut än min Belkin

Jag är ute efter att ha ett träningsfodral när min BookBook är för klumpig att ha.

Vilken hade ni rekomenderat utav dessa:

Belkin EaseFit Sport gul > Skal / Fodral | Kjell.com

NXE ActiveSleeve 2-pack - iPhonebutiken.se

XtremeMac - Sportwrap - bra motionsband - iPhonebutiken.se

Den där Adidas verkar ju inte säljas längre.

Senast redigerat 2012-11-19 11:59
1
Bevaka tråden