Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tabba mellan fält i Filemaker

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har gjort ett formulär i Filemaker 12 där jag har Kontakt info till vänster och lite annan info till höger.
Jag vill att man skall tabba mellan tex 5 rader till höger på sidan först och sedan hoppa upp och tabba igenom fälten på vänster halva sedan.

1. Här finns instruktioner:
Setting the tab order for data entry

2. Gäller frågan Filemaker på Windows, eller varför har du lagt tråden under "Övriga operativsystem"? Om det gäller Mac så ska den ligga under OS X.

Kanon, tack. Jag antar att jag tänkte "Övriga program". Lite oklart att ni vill ha 3:e parts program under OS X ( även om det ryktas att Filemaker ägs av Apple ).

Ursprungligen av Firechild:

...Lite oklart att ni vill ha 3:e parts program under OS X...

I beskrivningen för OS X-forumet står: "Allt om OS X och program till det systemet."
Hur kan det tolkas som att OS X-appar ska ligga någon annanstans?

Senast redigerat 2012-11-14 19:35
Ursprungligen av Firechild:

Kanon, tack. Jag antar att jag tänkte "Övriga program". Lite oklart att ni vill ha 3:e parts program under OS X ( även om det ryktas att Filemaker ägs av Apple ).

Företaget som gör FileMaker ägs faktiskt av Apple. Det avknoppades från Apple en gång i tiden. Det är sedan många år tillbaka ett självständigt dotterbolag till Apple. Så det bör klassas som tredjeparts mjukvara.

1
Bevaka tråden