Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Massor av underhållning i litet paket med iPod touch

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-10-30 09:14

Lustigt att iPoden blir ratad där den här "iPhone 5 utan telefon och med hårdvara från iPhone 4S" blir älskad…

Ursprungligen av Erik.dv:

Lustigt att iPoden blir ratad där den här "iPhone 5 utan telefon och med hårdvara från iPhone 4S" blir älskad…

Hänger inte riktigt med här? Du menar iPod nano?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-10-30 09:27

Ja, precis. Nanon mot denna enhet som till mångt och mycket är en iPhone 5 utan telefon men med iPhone 4s innandöme. För 3000 kr känns den för mig lite ut av en missmit också även om den säkert har sin plats.

Ursprungligen av Erik.dv:

Ja, precis. Nanon mot denna enhet som till mångt och mycket är en iPhone 5 utan telefon men med iPhone 4s innandöme. För 3000 kr känns den för mig lite ut av en missmit också även om den säkert har sin plats.

Jag ser det så här:

Shuffle - perfekt för folk som vill tex springa och lyssna på musik. Liten, lätt och billig.

Nano - fortfarande om du vill träna, men ha skärmen för att välja musik. Lyssna på podcasts, ljudböcker och annat där skärmen är bra.

Touch - en spelmaskin för kids. Det går inte att jämföra den här med en iPhone. Det är dubbla priset. Jag skulle i alla fall inte ge mina barn en telefon för 7000 kr. Jämför den hellre med typ Nintendo DS eller nått sådant. Själva enheten är billigare, men med alla spel osv är touchen vinnare.

Vad menar du med: "Retina-skärmen har flyttat in och ser fantastisk ut."? Retina-skärmen finns på den fjärde generationen också. Så den har egentligen inte flyttat in då den redan funnits på iPod touch.

Ursprungligen av AgentDiNozzo:

Vad menar du med: "Retina-skärmen har flyttat in och ser fantastisk ut."? Retina-skärmen finns på den fjärde generationen också. Så den har egentligen inte flyttat in då den redan funnits på iPod touch.

Du har rätt i det, vet inte riktigt varför jag fick för mig att det var nytt. Men skärmen är bättre än sin föregångare. Finare färger, högre upplösning. Något har de gjort. Ändrar lite i formuleringen, tack för informationen!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-10-30 11:51

Tryckfelsnisse har också varit framme i specarna :

Retina-upplösning. 1136 x 649

Byt ut nian mot en nolla

Ursprungligen av zinned:

Tryckfelsnisse har också varit framme i specarna :

Retina-upplösning. 1136 x 649

Byt ut nian mot en nolla

Tack, fixat.

Att bara begränsa Touch till att vara en leksak för barn tycker jag är lite snålt o inskränkt sett. Jag har en andra generationens Touch på 16GB. Den har iofs inte kamera men den har ändå varit med om mycket. Jag tar med mig den på resor, ser film, lyssnar på musik o kommunicerar via mail o fb när jag har tillgång till wifi. Har man Skype så kan man även ringa med den(m headset). Hemma använder jag den för lite spel men också som fjärrkontroll till datorn o vlc

1
Bevaka tråden