Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Litet tangentbord utan sladd

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Hillared
  • 2012-10-31 09:33

Har kikat lite på detta. Hur väl laddas det om man sitter inomhus och bara har lysrör i taket? Har mina maskiner i källaren nämligen och tror inte att det lilla fönstret släpper igenom direkt mycket solljus just nu

Ursprungligen av Drakfot:

Har kikat lite på detta. Hur väl laddas det om man sitter inomhus och bara har lysrör i taket? Har mina maskiner i källaren nämligen och tror inte att det lilla fönstret släpper igenom direkt mycket solljus just nu

Jag har suttit med bara min 24" Appleskärm som ljuskälla och inte haft några problem.

Det fungerar bra i vårt kontor där vi inte direkt har överflöd av dagsljus.

  • Medlem
  • Hillared
  • 2012-10-31 17:24
Ursprungligen av Joacim Melin:

Det fungerar bra i vårt kontor där vi inte direkt har överflöd av dagsljus.

Tackar för informationen

  • Medlem
  • Alingsås
  • 2012-10-31 10:46

Gnisslar? Burr... Kan ni inte lägga ut en bild på hela så man får en uppfattning hur det ser ut? Flashiga bilder är häftiga men säger inte så mycket...

  • Medlem
  • Örebro
  • 2012-10-31 11:30
Ursprungligen av Peber0:

Gnisslar? Burr... Kan ni inte lägga ut en bild på hela så man får en uppfattning hur det ser ut? Flashiga bilder är häftiga men säger inte så mycket...

Håller med helt.
Det är ju halva iden med ett test att man ska få se hur produkten ser ut, utanför snygga flashiga effekter och "mode shots".

Ursprungligen av zOlid:

Håller med helt.
Det är ju halva iden med ett test att man ska få se hur produkten ser ut, utanför snygga flashiga effekter och "mode shots".

En mer tydlig bild finns för beskådan högst upp i artikeln.

  • Medlem
  • Alingsås
  • 2012-10-31 17:14
Ursprungligen av Joacim Melin:

En mer tydlig bild finns för beskådan högst upp i artikeln.

Tack för det!

  • Medlem
  • Örebro
  • 2012-10-31 20:54
Ursprungligen av Joacim Melin:

En mer tydlig bild finns för beskådan högst upp i artikeln.

Tack tack.
Ser mycket bättre ut.
Även om den förra bilden var snygg så får man inte en "fair" uppfattning om produkten när det inte är mer naturliga bilder.
Nu ser man hur tangentbordet verkligen ser ut, samtidigt som det inte är en ful och tråkig bild.
Det går att få båda delarna. Det viktiga är bara att ha den "naturliga" sidan som prio 1. Och att inte det blir bilder som är retuscherade osv. Man vill ha en rak och naturlig bild på produkten.

Detta är ju givetvis en högst personlig uppfattning, men jag vet iallafall själv att när jag tittar på en produkt på någon nät butik eller företagets hemsida. Så tittar jag alltid efter något test med naturligare bilder så man verkligen ser hur produkten ser ut.
Som jag nämnde tidigare så är det liksom en stor del av anledningen till att man läser tester. För man vill få en bra uppfattning av produkten.
Och då blir "glamour" shots fel enligt min mening.

Men jag vet inte, jag kanske är ensam om att tycka så.

Det ser iallfall mycket bättre ut nu

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2012-10-31 18:18

Nästa gång jag köper nytt tangentbord kan det vara ett alternativ. Att byta battering är ganska tråkigt och irriterande när de tar slut. Men mitt trådlösa tangentbord från Apple har hållt i närmare 5 år. Jag är ganska nöjd med kvaliteten med mitt tangentbord från Apple.

Skall man verkligen klaga över att det finns norska och danska ä och ö?
Tycker mer det är en trevlighet än en nackdel.

1
Bevaka tråden