Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snabb-Kurser i sthlm

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag måste gå på kurs inser jag. Det tar för lång tid att experimentera på egen hand eller läsa manualer.
Göteborg har bra med utbud av kurser och även personlig hjälp för att lära sig hantera olika appar och program.
Jag hittar inte liknande i Stockholm.....! Täby ev. dock har de inte samma utbud.
Någon som kan tipsa vilka som håller kurser?
mvh/marie

tack.......Jag menar att det kanske finns något utb. verksamhet eller utbildare som håller enklare kurser som t ex som på denna länk....
macforum » Kurs

Senast redigerat 2012-10-30 11:56
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-10-30 15:16

Apoio har kurser både i Göteborg och Stockholm. Välkommen till Apoios utbildningar.

  • Medlem
  • 2012-10-30 20:42

Ett bra sätt att lära sig är att ta låta saker ta tid och att våga chansa, klicka runt och se vad som händer.

Ursprungligen av Baron:

Ett bra sätt att lära sig är att ta låta saker ta tid och att våga chansa, klicka runt och se vad som händer.

Och youtube..

Ursprungligen av Baron:

Ett bra sätt att lära sig är att ta låta saker ta tid och att våga chansa, klicka runt och se vad som händer.

Jag försöker men är feg och har begränsad med tid att experimentera med nya program, appar och prylar. Det blir att jag tappar fokus på att göra mitt arbete och producera.

  • Medlem
  • 2012-10-31 09:51

Det tar ju tid vilken väg du än väljer.

Egentligen menar jag workshops i stället för snabbkurser. ......Jag trodde att man skulle ha köpt sina produkter i Täby butiken för att delta i deras Workshops vilket inte är fallet. Då har jag hittat! tack för er hjälp!

1
Bevaka tråden