Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bilder på Steve Jobs yacht

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2012-10-28 17:56

Det där var nog den fulaste båt jag någonsin sett...:(

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2012-10-28 18:58
Ursprungligen av lasselu:

Det där var nog den fulaste båt jag någonsin sett...:(

Det var det första jag tänkte, det var en skitful lyxbåt.

Jag gillar den skarpt! Klassisk och stilren!

Den ser ut som en flytande Apple-store.

Inte heller min smak! För rak… jag gillar svagt runda former… Denna påminner mig lite svagt om Volvo 740…

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2012-10-28 19:42

Designen var minst sagt annorlunda och den var inte liten heller!

  • Medlem
  • Höganäs
  • 2012-10-28 22:45

Tycker den var fräck. SÅ very un-Steve det varit om den sett ut som alla andra Yachts!

  • Medlem
  • International user
  • 2012-10-28 23:02

Jag är ingen skepp expert men för min del så är den ful.

  • Medlem
  • 2012-10-29 08:01

Det ser ut som en modern hamnkrog eller skaldjursrestaurang. En som ligger på land, bredvid vattnet.

Jag tyckte den var helt okej, med undantag för fören. Den ska inte stiga rakt uppåt. Om den hade sett normal ut i fören hade den varit skitsnygg. Nu ser det bara ut som Titanic meets Apple Store.

Ursprungligen av pmarriott:

Jag tyckte den var helt okej, med undantag för fören. Den ska inte stiga rakt uppåt. Om den hade sett normal ut i fören hade den varit skitsnygg. Nu ser det bara ut som Titanic meets Apple Store.

Ja, det var fören jag menade med att den var för rak. Hade den haft lite mjukare former likt den här:

Så hade den fått två flugor i en smäll: mycket lägre energiåtgång och snyggare form. Materialet aluminium är dock toppen, färgen likaså!

1
Bevaka tråden