Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac kikar på nya iPod nano och iPod touch

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Trevlig video!

Jag har ett par synpunkter på förbättringar:
1. Presentera den som håller i videon, en namnplatta och/eller att presentatören talar om vad denne heter.
2. En platta i slutet med adressen till 99mac.se
3. Så här korta videos med en person tycker jag man ska göra manus till. Tänk igenom det som ska sägas så blir det inte så mycket öh, um, äh.

Det blir bara bättre och bättre Lyssnade på er podcast också, väldigt trevligt!

Ursprungligen av suddgummi:

Trevlig video!

Jag har ett par synpunkter på förbättringar:
1. Presentera den som håller i videon, en namnplatta och/eller att presentatören talar om vad denne heter.
2. En platta i slutet med adressen till 99mac.se
3. Så här korta videos med en person tycker jag man ska göra manus till. Tänk igenom det som ska sägas så blir det inte så mycket öh, um, äh.

Det blir bara bättre och bättre Lyssnade på er podcast också, väldigt trevligt!

Tack för din feedback! Du har så rätt i att jag kunde sagt vad jag heter! Och vår adress borde vara med någonstans. Jag tror inte på manus, det blir så lätt stelt. Jag hade stolpar att gå efter och det brukar bli bra. Var nog lite för nervös, därav en drös öh och så vidare. Next time

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Tack för din feedback! Du har så rätt i att jag kunde sagt vad jag heter! Och vår adress borde vara med någonstans. Jag tror inte på manus, det blir så lätt stelt. Jag hade stolpar att gå efter och det brukar bli bra. Var nog lite för nervös, därav en drös öh och så vidare. Next time

Det blir så bra så
Med "manus" menar jag att skriva igenom det man tänker säga, det är bra i början, sen kommer det naturligt. Det är inte konstigt att man är nervös/ovan vid att prata till en kamera i början. Den ger ju ingen feedback på samma sätt som en publik.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2012-10-26 20:21

Tycker presentationen fungerar bra som det är. Allt behöver inte vara färdigskrivet och stelt. Däremot skulle jag vilja ha fler närbilder på produkterna.

Ursprungligen av ibish:

Tycker presentationen fungerar bra som det är. Allt behöver inte vara färdigskrivet och stelt. Däremot skulle jag vilja ha fler närbilder på produkterna.

Ska tänka på det nästa gång

1
Bevaka tråden