Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Letterpress - nytt ordspel från Tweetie-skaparen

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ingen annan här som gillar det? Jag har spelat det med vänner hela helgen och det är verkligen kul!

Superspel, klurigt och mycket svårare än vad du först tror. Jag slåss med min son:)

Enda nackdelen är att det enbart är engelska än så,länge, jag har mejlat utvecklaren och han jobbar på fler spåk men det gäller att hitta bra ordlistor.

Ursprungligen av BlackSmp:

Superspel, klurigt och mycket svårare än vad du först tror. Jag slåss med min son:)

Jepp, det är rätt mycket strategi i hur man spelar, man till exempel vara försiktig med att lämna så få bokstäver kvar att motståndaren kan avsluta omgången i nästa drag, för då är det stor risk att man förlorar.

Ursprungligen av BlackSmp:

Enda nackdelen är att det enbart är engelska än så,länge, jag har mejlat utvecklaren och han jobbar på fler spåk men det gäller att hitta bra ordlistor.

Ja, det är precis vad som står i artikeln

Artikeln som jag inte har läst

Det är mycket strategi!

I mitt nuvarande spel så har vi just nu kvar QZ men det finns inget U på brädet. Det är kul!

Eller som när jag vann mot min son genom att spela TRAVESTY som sista ordet där vi hade TVY kvar och vi bägge två gick som katten kring het gröt för att undvika att förlora. Sedan missade jag och använde T:et men min son missade det och lämnade kvar XY åt mig... Det tog tre timmar att hitta rätt ord eftersom ENVY som var det uppenbara hade gjort att jag förlorat med en poäng:)

Några kul grejer:

Letterpress kanske tog ner Game Center när spelet släpptes: Apple's Game Center Seems to be Malfunctioning Today. Blame Letterpress?

En Tumblr-blogg för ord som inte finns men borde vara med: Add These Words to Letterpress

Mina egna insatser hittills bleknar när jag jämför med exempel som Gruber och Andy Baio.

Jag är rätt nöjd över min pågående omgång med min son...

Wow! Inte illa!

1.1 av Letterpress har lite nyheter, som rematch och annat.

1
Bevaka tråden