Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Store Malmö närmar sig öppning

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-10-23 10:24

Vilka från 99mac kommer vara på plats?

Jag och Capeman lär vara där när den öppnar

Btw, bilden på entrén ser även ut så i verkligheten. Dock är det en av två entréer.

Jag och Ida har tänkt vara på plats. Hade varit superkul att träffa 99mac-medlemmar när vi ändå är på plats!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-10-23 11:43
Ursprungligen av Joacim Melin:

Jag och Ida har tänkt vara på plats. Hade varit superkul att träffa 99mac-medlemmar när vi ändå är på plats!

Bra läge för 99mac att synas.

Ta med er lite t-shirtar och dela ut, likt det som gjordes tidigare.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2012-10-23 11:29

Jag kommer garanterat finnas på plats!

Vi kan nog inte stå och dela ut sånt när Apple öppnar sin butik men har vi möjlighet så försöker vi ta med något roligt ned för en träff efteråt. Vi återkommer i ärendet.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-10-23 15:43
Ursprungligen av Joacim Melin:

Vi kan nog inte stå och dela ut sånt när Apple öppnar sin butik men har vi möjlighet så försöker vi ta med något roligt ned för en träff efteråt. Vi återkommer i ärendet.

Det gör ni som ni vill, det var bara en idé. Dock ser jag inte varför det inte skulle gå, jag menade inte att ni skulle dela ut dessa till vem som helst utan till de 99mac-users som kommer fram och snackar lite.

Ursprungligen av zinned:

Det gör ni som ni vill, det var bara en idé. Dock ser jag inte varför det inte skulle gå, jag menade inte att ni skulle dela ut dessa till vem som helst utan till de 99mac-users som kommer fram och snackar lite.

Vi kommer att vara rätt upptagna med att rapportera från öppningen. Vi bloggar på plats och fotograferar, bildbehandlar och laddar upp allt därifrån så det blir svårt att göra flera saker samtidigt just då.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-10-23 16:50
Ursprungligen av Joacim Melin:

Vi kommer att vara rätt upptagna med att rapportera från öppningen. Vi bloggar på plats och fotograferar, bildbehandlar och laddar upp allt därifrån så det blir svårt att göra flera saker samtidigt just då.

Aha, då förstår jag

Jag kommer också att vara på plats.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-10-23 14:18

Det känns bra att ha ett stort köpcentrum som ligger ungefär 1km bort från där man bor

  • Medlem
  • Lund
  • 2012-10-23 17:37

Jag ska försöka vara på plats!

Jag lär med 99 % sannolikhet att vara där, Apple Store ligger ju bara några hundra meter från min dörr.

Jag kommer dit!

1
Bevaka tråden