Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99macs podcast avsnitt 3: "Om Netflix, Apples kommande lansering, med mera"

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
Ursprungligen av Joacim Melin:

...Apples stundande lansering på onsdag...

Det är på tisdag (23/10).

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Det är på tisdag (23/10).

Japp! Det är ändrat. Tack för påpek!

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-10-22 15:33

Jag kan inte ladda ner avsnitt 3 i iTunes. Det kommer upp en rutan "Auktorisering krävs för...."http://99mac.podcast.se...
Ska det inte vara "99mac.se/podcast..."?
Min dator är auktoriserad för mitt AppleID, men det är nog inte felet.

Edit: Kastade filerna och prenumererade på nytt, då funkar det.

Ursprungligen av kenjon:

Jag kan inte ladda ner avsnitt 3 i iTunes. Det kommer upp en rutan "Auktorisering krävs för...."http://99mac.podcast.se...
Ska det inte vara "99mac.se/podcast..."?
Min dator är auktoriserad för mitt AppleID, men det är nog inte felet.

Edit: Kastade filerna och prenumererade på nytt, då funkar det.

Vi har upptäckt att precis det problem du hade kan uppstå med iTunes. Kolla i artikeln ovan för en förklaring.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2012-10-22 17:44

Trevlig lyssning, tack! Keep up the good work!
/Robin

  • Medlem
  • Orranäs
  • 2012-10-22 18:05

Första gången jag lyssnat färdigt på en sådan här macpodcast, brukar tröttna ganska snabbt, men detta var rappt och intressant. Ser faktiskt fram emot nästa!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-10-22 21:43

Va i h… Intro-musiken måste kunna göras bättre…

Edit: Vill inte vara dem som är bitter men jobbar med produktion om dagarna och ja…

  • Medlem
  • Orranäs
  • 2012-10-22 22:02
Ursprungligen av Erik.dv:

Va i h… Intro-musiken måste kunna göras bättre…

Edit: Vill inte vara dem som är bitter men jobbar med produktion om dagarna och ja…

Vad bra!
Då kan du ju göra en som förslag till 99mac, de blir säkert väldigt tacksamma, tänk bara på att de säkert inte har den budget som du är van att jobba med!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-10-23 13:00
Ursprungligen av tobbehj:

Vad bra!
Då kan du ju göra en som förslag till 99mac, de blir säkert väldigt tacksamma, tänk bara på att de säkert inte har den budget som du är van att jobba med!

Ska se om jag kan gräva fram något i mina gömmor! Jag producerar själv inte musik eller ljud utan bild men har fått ett ska vi säga kritiskt öra för "jinglar"!

Ursprungligen av Erik.dv:

Ska se om jag kan gräva fram något i mina gömmor! Jag producerar själv inte musik eller ljud utan bild men har fått ett ska vi säga kritiskt öra för "jinglar"!

Får jag bara fråga lite oroligt vad det är du inte gillar? Det är själva musiken och inte kvaliten på ljudet?

Vi tar jättegärna emot förslag på ny musik hur som, vi har fått den här och ville ha något hellre än bara börja direkt med pratet.

1
Bevaka tråden