Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple bjuder in till lansering den 23 oktober

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2012-10-16 19:06

Little lär väl betyda iPad mini, more betyder förhoppningsvis 13" MacBook Pro Retina, nya iMacar & Mac Mini, nya Mac Pro, 77" Apple TV och Apples 5d-hologramprojektor.

Eller?

Ursprungligen av Gordy:

Little lär väl betyda iPad mini, more betyder förhoppningsvis 13" MacBook Pro Retina, nya iMacar & Mac Mini, nya Mac Pro, 77" Apple TV och Apples 5d-hologramprojektor.

Eller?

77" TV är nog i underkant. Jag gissar på 180" med röstkontroll via Siri.

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2012-10-16 19:21
Ursprungligen av Joacim Melin:

77" TV är nog i underkant. Jag gissar på 180" med röstkontroll via Siri.

180" ? Troligen inte för då kan de ju bara sälja den i Texas...

Priset lär inte vara så aggressivt. 3500 ca, mitt mellan ipad och ipod touch.

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2012-10-16 19:19
Ursprungligen av Code Red:

Priset lär inte vara så aggressivt. 3500 ca, mitt mellan ipad och ipod touch.

Tror den kommer kosta 2995 inom kort för det är där någonstans priset bör ligga med tanke på att enklare surfplattor som Googles Nexus ligger på lite över 2000.
Sen kan det bli så att iPad mini kanske kommer subventioneras av kabel och on demand bolagen eller kankse till och med av Apple själva om den kommer med någon ny schysst streamingtjänst från Apple?

Ursprungligen av Gordy:

Tror den kommer kosta 2995 inom kort för det är där någonstans priset bör ligga med tanke på att enklare surfplattor som Googles Nexus ligger på lite över 2000.
Sen kan det bli så att iPad mini kanske kommer subventioneras av kabel och on demand bolagen eller kankse till och med av Apple själva om den kommer med någon ny schysst streamingtjänst från Apple?

Varför inte subvention från alla andra som vanligt - Telia osv. Jag tror den kommer med 3 och 4 G också.......

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2012-10-16 19:33
Ursprungligen av adress@mac:

Varför inte subvention från alla andra som vanligt - Telia osv.

Visst, men riktigt intressant vore ju om Apple lanserade ett nytt iTunes med en fast prissatt streamingtjänst som kostade typ 199 kronor i månaden och inkluderade en iPad mini och kanske t.o.m. HBO..

IPad, om det nu är det, m inbyggd PICO projektor

Jag håller tummarna för en ny/uppdaterad Mac mini. Då först kommer jag köpa min första Mac

Förutom den nya 180" TVn kommer också det första användarvänliga flygplanet, iPlane, med touchgränssnitt som i princip flyger sig självt. Prismässigt kommer de att placera den mellan iMac och Mac Pro, då det är en konsumentversion. Apples nya karttjänst kommer att stå för navigeringen. Vidare ryktas det ju om iTrain, ett samarbete mellan Apple och Bombardier Transportation, där varje säte är utrustad med nya iPad, ljudsystem från Bose och en glassmaskin.

Jag tror benhårt på iZipper som känner av när du behöver gå på toaletten och drar ner gylfen åt dig som notifiering.

Ursprungligen av pmarriott:

Jag tror benhårt på iZipper som känner av när du behöver gå på toaletten och drar ner gylfen åt dig som notifiering.

haha underbar kommentar!!

Jag tror vi ser en nya iMac & Ny Mac Mini.

- Mycket tunnare design
- Snabbare CPU / GPU
- USB 3.0
- SSD på löstagbart tunt kretskort (som Retina MacBook / MacBook Air)
- Retina upplösning
- 802.11 ac (Gigabit Lan)
- Ethernet Porten försvinner och ersätts av en thunderbolt port där man får använda en thunderbolt till ethernet adapter

Jag tror också vi ser en ny Apple Thunderbolt Display som matchar den nya iMacen ..

Nya Mac Mini

- Mindre / Ny design
- 802.11 ac (Gigabit Lan)
- Snabbare CPU / GPU
- USB 3.0
- Ethernet Porten försvinner och ersätts av en thunderbolt port där man får använda en thunderbolt till ethernet adapter

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-10-17 10:46

Retina tror jag inte på förrän nästa år. 802.11ac skulle vara guld.

1
Bevaka tråden