Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Premiär för 99mac Podcast

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kul med en ny svensk Mac podcast!

Ursprungligen av chrstphr:

Kul med en ny svensk Mac podcast!

Va roligt att höra. Säg till om det finns något särskilt ämne som önskas framöver.

  • Superhjälte
  • 2012-10-05 19:18

Kul att ni uppmärksammar App.net. Snart kanske man kan börja ”appa”, ”dotta”, ”netta” – eller vad man nu ska kalla det – på svenska.

Jag är @zop på App.net.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2012-10-07 12:13

Trevligt initiativ med en podcast. Fortsätt med det!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-10-08 15:16

Det var ju en riktigt bra podcast. Både Ida och Joacim är kunniga och det märks. Tyvärr är det inte alltid fallet när det gäller podcasts om Apple. (Yes MacBreak Weekly, I am looking att you)

99Macs podcast får plats i Instacast tillsammans med Gruber, Siracusa, Arment och Benjamin!

  • Medlem
  • International user
  • 2012-10-08 19:28

m.a.p app.net "förut kostade det 50 dollar per år men nu kostar det 5 dollar per månad vilket är 32-35 dollar om året". Hmm...i min miniräknare blir det 60 dollar per år.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2012-10-08 19:41
Ursprungligen av ripley609:

m.a.p app.net "förut kostade det 50 dollar per år men nu kostar det 5 dollar per månad vilket är 32-35 dollar om året". Hmm...i min miniräknare blir det 60 dollar per år.

Det finns fler betalmodeller än tidigare. 5$/Månad eller 36$/År.

  • Medlem
  • International user
  • 2012-10-08 19:52
Ursprungligen av joakimo:

Det finns fler betalmodeller än tidigare. 5$/Månad eller 36$/År.

Det var inte riktigt så det framställdes i kasten. I övrigt helt OK. Kanske en liten kommentar angående att B. Gates "närmar sig 70". 60 är väl närmast.

mvh E

1
Bevaka tråden