Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Behöver utvecklare/designer till nylanserad app!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har precis lanserat en ny app. Jag är inte särskilt erfaren i xcode, men har ändå lyckats sätta ihop en app under namnet uppkörning. Appen är dock inte lika snygg och effektiv som jag tänkt mig. Därför behöver jag hjälp att göra om lite av iPhone appen, men speciellt iPad appen.

Om du är interesserad, ladda ner appen "uppkörning" (den är GRATIS).
Skicka ett mail till mig med förslag vad som kan göras, gillar jag förslagen kommer vi överens om någon sorts offert.

Emilantonfroberg@gmail.com

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-10-04 16:37

Då kommer frågan finns budget och vad är det för team du behöver?

har ingen bestämd budget. Behöver inte vara ett team, bara någon som kan designa och utveckla snygga apps!

Ursprungligen av emilfroberg:

har ingen bestämd budget. Behöver inte vara ett team, bara någon som kan designa och utveckla snygga apps!

Så personen ska både utveckla OCH designa appen? Då får du ha ordentligt med kapital…

Nej! läs! appen ligger ute på appstore. Den fungerar. Men den är knappast "snyggt gjord". Den behöver snyggas till. Det är allt.

Ursprungligen av emilfroberg:

Nej! läs! appen ligger ute på appstore. Den fungerar. Men den är knappast "snyggt gjord". Den behöver snyggas till. Det är allt.

Då menar du alltså utveckla appen grafiskt. Bra då vet jag.

Ursprungligen av grenhall:

Då menar du alltså utveckla appen grafiskt. Bra då vet jag.

Interesserad av att hjälpa till?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-10-04 21:28

Gör så här. Dra iväg ett mail till alex@saturate.se ska jag se att vi säkert kan hjälpa dig mer.

1
Bevaka tråden