Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Många nya medlemmar

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

99mac får väldigt många nya medlemmar just nu - vi passerade nyligen 4.000 och nu är siffran nästan 4.150.

Var kommer alla ifrån? Om du är ny medlem får du gärna skriva en rad och berätta om hur du hittade 99mac.com.

Någon tipsade mig: MacWorld gör reklam för sitt eget nya forum i senaste sommarnumret och i brist på nyheter etc så är det många som går dit. Ganska snabbt inser dom att det forumet är dött och hittar hit.

  • Medlem
  • Republic of Philippines
  • 2003-07-09 10:35

Jag är ny här sen i går! Och tycker att denna sida är fantastisk! Var en PC användare som sålde av allt och jag har nu beställt en Mac G5 väntan känns olidlig.. Sitter vid min frus dator som vi får dela till min nya kommer... Jag känner mig ganska så modig bland alla mina PC vänner som byter helt till Apple och jag tror att när dom får se vad Macen klarar av så blir det ännu fler av oss som byter till Mac!

Tror att det är folks nyfikenhet som får dom att söka sig till sidor som denna för att hitta information. I mitt fall var det så man vill veta allt om Mac nu när man sitter och väntar!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-07-09 10:41
Citat:

Skrevs ursprungligen av Nelson
Var en PC användare som sålde av allt och jag har nu beställt en Mac G5 väntan känns olidlig.. Sitter vid min frus dator som vi får dela till min nya kommer... Jag känner mig ganska så modig bland alla mina PC vänner som byter helt till Apple och jag tror att när dom får se vad Macen klarar av så blir det ännu fler av oss som byter till Mac!

Underbar inställning!
Det behövs fler som du Nelson!
Välkommen till den rätta sidan!

  • Medlem
  • 2003-07-10 23:33

Björnström, gör Nelson till en "Switcher"!

Citat:

Skrevs ursprungligen av Baron
Björnström, gör Nelson till en "Switcher"!

Välkommen Nelson! Du är givetvis kvalificerad som en riktig switcher.

/M

  • Medlem
  • 2003-07-10 23:54

jag är också ny här....

  • Medlem
  • 2003-07-11 00:50
Citat:

Skrevs ursprungligen av Martin Belak
Välkommen Nelson! Du är givetvis kvalificerad som en riktig switcher.

/M

Hur kvalificerar man sig för att betraktas som en "riktig" switcher?

  • Medlem
  • 2003-07-11 00:53

jag tror du ska visa upp dig här.

Citat:

Skrevs ursprungligen av freja
Hur kvalificerar man sig för att betraktas som en "riktig" switcher?

Betoningen låg inte på ordet riktig, utan på switcher. Har man switchat så kan man kalla sig för en riktigt switcher. Vad jag vet så finns det inga falska switchers, men jag kan ju ha fel...

För att få "switcher"-titeln på 99mac krävs att man berättar om varför och när man bytte från PC till Mac. Vi har en särskild tråd för det här.

/M

  • Medlem
  • 2003-07-11 01:29
Citat:

Skrevs ursprungligen av Baron
jag tror du ska visa upp dig här.

Det har jag gjort men var väl antagligen för snål med informationen om varför jag switchade.:)

  • Medlem
  • 2003-07-11 01:53
Citat:

Skrevs ursprungligen av Martin Belak
Betoningen låg inte på ordet riktig, utan på switcher. Har man switchat så kan man kalla sig för en riktigt switcher. Vad jag vet så finns det inga falska switchers, men jag kan ju ha fel...

För att få "switcher"-titeln på 99mac krävs att man berättar om varför och när man bytte från PC till Mac. Vi har en särskild tråd för det här.

/M

Ber så mycket om ursäkt!

Ser nu att du skrivit switcher med kursiv stil.:)

Själv sa jag åt JSTFrasse att ta sig i kragen och bli medlem själv istället för att gå omvägen via mig varje gång han hade problem med sin Mac...
Ju fler desto bättre...:)

  • Medlem
  • Republic of Philippines
  • 2003-07-11 12:00

Tackar så mycket! Känner mig välkommen här! Alla är trevliga och 99mac är fantastiskt! Här finns allt vänner att dela tankar och funderingar med, bra tester och Forum för allt...

1
Bevaka tråden