Hej alla,

som ny med time machine så är jag grymt orolig av vad som kommer hända när jag vill flytta över saker från min time machine backup (extern hårddisk)

Har sökt runt i forumet men tycker inte riktigt jag hittat det jag precis söker och eftersom jag är så sjukt oroad av vad som kommer hända så vill jag ställa just min fråga

Jag tog en time machine backup av min macbook pro innan jag gjorde en ominstallation av hela datorn. Efter jag gjort det så kopplade jag inte min time machine och la in den tidigare versionen av mitt system.

Nu har jag använt det nya systemet i ca 6månader och lagt till bilder, musik, program m.m och nu vill jag lägga in alla gamla bildfiler, musikfiler, adressbok m.m och undrar hur det funkar om jag vill flytta över en användare från time machine till min dator där det redan finns en användare. Kommer allt bytas ut till time machine kopian eller kommer det som finns på time machine bara att läggas till till det befintliga systemet på datorn.

När jag läser det här själv låter det lite luddigt, men om någon förstår vad jag menar så skulle jag bli riktigt glad om någon skulle kunna ge mig hjälp i denna fråga.

/patric