Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iOS 6: Nya funktioner i Mail

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Men textformateringen kom väl redan i IOS5?

Att infoga bilder/video är en toppuppdatering. Mycket bra!

Du glömde däremot "VIP"-inboxen. Den är inte heller fel:)

Ursprungligen av BlackSmp:

Men textformateringen kom väl redan i IOS5?

Att infoga bilder/video är en toppuppdatering. Mycket bra!

Du glömde däremot "VIP"-inboxen. Den är inte heller fel:)

Ja exakt, har funnits ett år.

Ursprungligen av BlackSmp:

Men textformateringen kom väl redan i IOS5?

Att infoga bilder/video är en toppuppdatering. Mycket bra!

Du glömde däremot "VIP"-inboxen. Den är inte heller fel:)

Jag måste erkänna att jag kört iOS 6 sedan tidiga betor så jag glömt bort att den funktionen fanns i femman. Dumstrut på, helt enkelt.

VIP-mailen skriver jag om i texten ovan. Ska dock lägga till hur man gör för att lägga till någon i VIP-listan i iOS.

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2012-09-27 09:22

Jag tycker det är lite synd att "Flaggade" bara visar flaggade mail från Inkorgen. Hade varit trevligt om den samlade alla flaggade, även i undermappar.

Ursprungligen av JohannesKBA:

Jag tycker det är lite synd att "Flaggade" bara visar flaggade mail från Inkorgen. Hade varit trevligt om den samlade alla flaggade, även i undermappar.

Sen är det obra att de olika färgflaggorna inte "kommer med" till Webmailen med. Det borde åtgärdas.

  • Medlem
  • Täby
  • 2012-09-27 18:19

En nyhet som kan vara användbar är genvägen till utkast som man kommer till genom att hålla länge på skapa nytt brev-knappen.

Den var bra... Jag tror iofs att den funnits ett tag för jag vet att fanns en genväg tidigare som jag aldrig kom ihåg:)

  • Medlem
  • Jämtland
  • 2012-09-29 02:19

Ett par nyheter till (om än små) i Mail är att har du Gmail eller Google Apps så är det ingen papperskorg utan en "arkivera-låda". Dessutom kan du nu flagga ett mail direkt i den nedre menyraden.

  • Medlem
  • 2012-09-29 15:50
Ursprungligen av kim_sv:

Ett par nyheter till (om än små) i Mail är att har du Gmail eller Google Apps så är det ingen papperskorg utan en "arkivera-låda".

Det är väl inte heller en nyhet?

Nog har jag en papperskorg för mitt Gmailkonto i min mejlapp. Eller menar du i Googles appar?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-09-29 06:45

Jag har ingen papperskorg i Gmail. Kan det bero på om man har aktiverat vissa funktioner, t ex IMAP?

Ah! Jag kör deras exchangevariant. Det förklarar det.

1
Bevaka tråden