Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 5 nu i Apple Store Täby

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-23 09:00

Synd att informationen är så otydlig från Apple, hade det gått att hämta en iPhone idag (vilket jag inte tror är troligt) hade jag genast joggat iväg till Roslagsbanan för en tur till Täby. Det verkar som att sidan är upplagd lite för tidigt eftersom iPhone 5 inte släpps förens den 28.

Ja informationen är verkligen luddig. Så snart jag vet mer så uppdateras denna artikel omedelbums.

  • Medlem
  • Täby
  • 2012-09-23 10:03

Ringde nyss butiken i Täby och fick besked om att den inte säljs nu. Det står fel på hemsidan. Vi får vänta till den 28e

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-23 10:10
Ursprungligen av jaco:

Ringde nyss butiken i Täby och fick besked om att den inte säljs nu. Det står fel på hemsidan. Vi får vänta till den 28e

Som jag misstänkte. Hade varit lite oväntat om butiken släppt iPhone nu när det är den 28:e som Apple gått ut med för Sverige. Nåja, 5 dagar kvar...

8 för oss stackare som bor norr om Sundsvall...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-09-23 12:26
Ursprungligen av BlackSmp:

8 för oss stackare som bor norr om Sundsvall...

...vilket då är halva sverige, till ytan i alla fall

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-23 19:41

Jag gillar att Joacim verkligen ger sig ut och testar av rykten etc i verkligheten, så kan en annan lugnt luta sig tillbaka och njuta av söndagen!! Just nu väntar jag således på Joacims meddelande om vart och när jag skall ge mig iväg för att säkert få en iphone 5!! Tack!

1
Bevaka tråden