Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Samsung släpper Galaxy S4 i Februari 2013

Tråden skapades och har fått 21 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-18 12:04

Ursäkta, men det här var ju kvalificerat trams. Du säger tillochmed emot dig själv. Eller?

Någon har gjort en konceptskiss på en Samsungtelefon. Kanske samma person som tidigare gjort konceptskisser på "nästa Appletelefon". En obekräftad anonym källa på Samsung ska ha skvallrat till en tidning om att Samsung ska släppa en ny telefon nästa år. Wow. I februari trodde "källan". Inga detaljer i övrigt, men Samsung dementerar ändå.

Vet inte hur du får ihop detta med Osborne-effekt?

Och vad är skillnaden mot Apple enligt dig? "Samma sak, men Apple snackar inte om kommande produkter"? Nähä, har Samsung gjort det då?

Vad är poängen med den här artikeln?

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2012-09-18 12:07
Ursprungligen av zoko:

Vad är poängen med den här artikeln?

Att reta upp trollen.
Mission Accomplished

Ursprungligen av zoko:

Ursäkta, men det här var ju kvalificerat trams. Du säger tillochmed emot dig själv. Eller?

Någon har gjort en konceptskiss på en Samsungtelefon. Kanske samma person som tidigare gjort konceptskisser på "nästa Appletelefon". En obekräftad anonym källa på Samsung ska ha skvallrat till en tidning om att Samsung ska släppa en ny telefon nästa år. Wow. I februari trodde "källan". Inga detaljer i övrigt, men Samsung dementerar ändå.

Vet inte hur du får ihop detta med Osborne-effekt?

Och vad är skillnaden mot Apple enligt dig? "Samma sak, men Apple snackar inte om kommande produkter"? Nähä, har Samsung gjort det då?

Vad är poängen med den här artikeln?

Det finns flera intressanta saker med denna nyhet. Det första är att The Korea Times har bra källor som haft rätt tidigare. Det andra är att Samsung positionerar Galaxy S3 mot iPhone 5 i en annonskampanj i princip samtidigt som det läcker ut att efterföljaren är på gång. Att det läcker från Samsung är inget nytt, och självklart dementerar Samsung dessa rykten just för att de är rädda för att deras försäljning av Galaxy S3 ska rasa under hösten och vintern.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-18 17:22

Det finns ungefär noll saker som är intressanta med detta rykte. Du drar ner hela 99 genom det här långsökta tramset.

Även om det här ryktet skulle ha kommit, rent av officiellt, från Samsung skulle det vara ointressant eftersom det inte innehåller någon substans. Att Samsung kommer med ett nytt flaggskepp kan ju en pärlhöna räkna ut med arslet.

Jag stör mig faktiskt rätt ordentligt på artikeln eftersom den är så intellektuellt ohederlig (en retoriker som gick igenom den skulle förmodligen hitta ett halvdussin sådana där fula grejer med latinska namn...). Tror du gör Apple-communityn en björntjänst genom detta enögda fanboyperspektiv.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-09-18 17:40
Ursprungligen av zoko:

Det finns ungefär noll saker som är intressanta med detta rykte. Du drar ner hela 99 genom det här långsökta tramset.

Även om det här ryktet skulle ha kommit, rent av officiellt, från Samsung skulle det vara ointressant eftersom det inte innehåller någon substans. Att Samsung kommer med ett nytt flaggskepp kan ju en pärlhöna räkna ut med arslet.

Jag stör mig faktiskt rätt ordentligt på artikeln eftersom den är så intellektuellt ohederlig (en retoriker som gick igenom den skulle förmodligen hitta ett halvdussin sådana där fula grejer med latinska namn...). Tror du gör Apple-communityn en björntjänst genom detta enögda fanboyperspektiv.

Sansa dig.

Det är bara en artikel angående ett rykte. Dessutom så säger du att [...] Även om det här ryktet skulle ha kommit, rent av officiellt, från Samsung [...]

Då kan jag upplysa dig om att ifall Samsung själv hade gått ut med det så hade det inte varit ett rykte utan fakta från tillverkaren. Att du sedan också säger att det även då hade varit ointressant och att det inte heller då hade innehållit någon substans, ja...du är ute och reser, både retoriskt och känslomässigt.

Engadget/Samsung menar att ryktet inte stämmer.

Samsung: Galaxy S IV March 2013 rumors are not true -- Engadget

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2012-09-18 17:31

Kan vi inte införa en "Inte Gilla" knapp?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-18 19:58

Fan vad det klagas! Var glada att redaktionen är på hugget och skriver lite. Tycker det som är så bra med den här sidan att varje gång man går in hit så är det en artikel.

Spännande när en som skrivit 2 inlägg inklusive ovanstående surfar in på en räkmacka och idiotförklarar artikelförfattaren. Jag vill inte komma med någon dryg kom-inte-här-och-kom-inställning men man kanske kunde sansa sig lite.

  • Medlem
  • International user
  • 2012-09-18 21:54
Ursprungligen av pmarriott:

Spännande när en som skrivit 2 inlägg inklusive ovanstående surfar in på en räkmacka och idiotförklarar artikelförfattaren. Jag vill inte komma med någon dryg kom-inte-här-och-kom-inställning men man kanske kunde sansa sig lite.

Låt honom vara, han har en Android och är bara lite avundsjuk!

  • Medlem
  • Västerås
  • 2012-09-18 21:10

Jag tycker det är lite fånigt att publicera rykten om en ny Samsungmobil på en mac-sajt. Lämna de till generella mobilsajter.
Här kommer inget rykte utan en nyhet: Samsung har namngivit två nya containerskepp: Welcome To Samsung Heavy Industries.
(jag har heller inte skrivit så många inlägg)

  • Medlem
  • Gävle
  • 2012-09-18 23:23

Varför redigerades denna artikel, vågade artikelförfattaren inte stå för det han skrev månntro?

Riktigt urusel artikel för övrigt, både den ursprungliga och denna. Har inget att göra på denna sida, när jag är intresserad av Android-nyheter besöker jag Swedroid istället.

Mvh Oskar, stolt Galaxy SII-ägare!

Ursprungligen av ooskar:

Varför redigerades denna artikel, vågade artikelförfattaren inte stå för det han skrev månntro?

Riktigt urusel artikel för övrigt, både den ursprungliga och denna. Har inget att göra på denna sida, när jag är intresserad av Android-nyheter besöker jag Swedroid istället.

Mvh Oskar, stolt Galaxy SII-ägare!

Eftersom du tycks vara väl bevandrad i artikelskriveriets ädla konst kanske du skulle kunna bevärdiga oss ett alster? Vi suktar så efter en upplysande och välskriven artikel.

  • Medlem
  • Gävle
  • 2012-09-19 09:41
Ursprungligen av pmarriott:

Eftersom du tycks vara väl bevandrad i artikelskriveriets ädla konst kanske du skulle kunna bevärdiga oss ett alster? Vi suktar så efter en upplysande och välskriven artikel.

Jag har inte påstått att jag själv är duktig på att skriva artiklar, det överlåter jag till andra. Men nivån på innehållet i artikeln var riktigt lågt, märks att en äkta fanboy skrivit den. När jag besöker 99mac vill jag läsa mac-relaterade nyheter (och iPhone går väl an) och inte artiklar där det klankas ner på produkter från andra företag, hur mycket ni än anser att de kopierar och förstör för Apple. Håll nivån uppe på en vuxen nivå istället.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2012-09-19 09:46
Ursprungligen av ooskar:

Jag har inte påstått att jag själv är duktig på att skriva artiklar, det överlåter jag till andra. Men nivån på innehållet i artikeln var riktigt lågt, märks att en äkta fanboy skrivit den. När jag besöker 99mac vill jag läsa mac-relaterade nyheter (och iPhone går väl an) och inte artiklar där det klankas ner på produkter från andra företag, hur mycket ni än anser att de kopierar och förstör för Apple. Håll nivån uppe på en vuxen nivå istället.

Kan säga samma sak själv och dina argument håller inte för artikeln är klart och tydligt opartisk och klankar inte ner på något märke alls.

Det är uppenbart att du är ett troll så för din egen psykiska hälsa är det nog bäst att du sluta att läsa.
Ett råd i all välmening bara.

  • Medlem
  • Gävle
  • 2012-09-19 10:08
Ursprungligen av lappen71:

Kan säga samma sak själv och dina argument håller inte för artikeln är klart och tydligt opartisk och klankar inte ner på något märke alls.

Det är uppenbart att du är ett troll så för din egen psykiska hälsa är det nog bäst att du sluta att läsa.
Ett råd i all välmening bara.

Läste du artikeln innan den ändrades? Nu är den mindre opartisk än innan.

Ursprungligen av ooskar:

Läste du artikeln innan den ändrades? Nu är den mindre opartisk än innan.

Vad är det som är partiskt i den nuvarande utformningen?

Ursprungligen av BlackSmp:

Vad är det som är partiskt i den nuvarande utformningen?

Vad är det förresten för trams om opartiskhet. Här på 99mac pratar vi Apple för att vi gillar Apple. Ibland utifrån andra märkens produkter. Vill man ha opartiskhet kan man knalla bort till Råd & Rön eller nåt.

Ursprungligen av ooskar:

Jag har inte påstått att jag själv är duktig på att skriva artiklar, det överlåter jag till andra. Men nivån på innehållet i artikeln var riktigt lågt, märks att en äkta fanboy skrivit den. När jag besöker 99mac vill jag läsa mac-relaterade nyheter (och iPhone går väl an) och inte artiklar där det klankas ner på produkter från andra företag, hur mycket ni än anser att de kopierar och förstör för Apple. Håll nivån uppe på en vuxen nivå istället.

Märkligt. Ordet "fanboy" tycker jag mig mest se skrivet av yngre förmågor. Samtidigt uppmanas vi hålla en vuxen nivå. Jag anser mig vara normalbegåvad, men jag kan inte se var i artikeln det klankas ner på någon produkt. Nej, jag håller med lappen71 inlägg 18.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-09-18 23:30

Lustigt att dessa Android-troll inte kan låta bli att skriva här

"Jag är så stolt Android-användare men kan inte låta bli att snegla på iPhone och avundas dess glada användare...grr..."

Först ges kritik för att artikeln var dålig. Sedan så blir det en nackdel att den redigeras om - då vågar man inte stå för sina synpunkter. Jag vet inte hur man ska tillfredsställa vissa... Eller rättare sagt - jag vet det!

1
Bevaka tråden