Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inspelning på Skype för iPad

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Något märkligt hände mig nyligen som jag inte har svar på:
Någon ringde mig på Skype för iPad och när jag skulle svara blev skärmen svart med röd rad längst upp som hade vit text längst till höger: inspelning. På vänster sida stod det iPad som brukligt och klockan i mitten. Det gick inte göra någonting. Han kunde dock höra och se mig hela tiden tills jag startade om. Var tvungen att starta om iPaden.

Jag visste inte att det var möjligt. Har det spelats in någonting och isåfall varhittar man det inspelade materialet? Är det en gömd funktion någonstans?

Har någon upplevt detta?

Kör senaste iOS och senaste Skype.

Senast redigerat 2012-09-16 22:05

Det låter ju som att Voice memos höll på att spela in. Den gör det även i bakgrunden och då får du en röd statusrad.

Ursprungligen av marcushedenstrom:

Det låter ju som att Voice memos höll på att spela in. Den gör det även i bakgrunden och då får du en röd statusrad.

Tack för svar, marcushedenstrom!
Din teori låter riktigt bra. Så funkar det på min iPhone. Kruxet är att Voice memos (eller annat liknande) inte finns installerat på iPaden. Jag letade efter program som har möjlighet att spela in ljud och hittar inte en enda! Jag måste ha förbisett något eller att det ligger någon dold funktion i iOS.

Senast redigerat 2012-09-17 15:22

Stämmer, Voice memos finns inte på iPad men det finns tredjepartsappar som gör liknande.

1
Bevaka tråden