Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Twitter för Mac läggs ned"

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Fränninge, Skåne
  • 2012-09-07 09:25

Men WFT liksom. Den enda i mina ögon enkla, avskalade och rena klienten som finns.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-09-07 09:29
Ursprungligen av mattem:

Men WFT liksom. Den enda i mina ögon enkla, avskalade och rena klienten som finns.

Jag tror du, och andra, kommer få sitt lystmäte när Tweetbot släpper sin skarpa version på Mac App Store.

Min personliga favorit är Echofon, både på OS X och i iOS. Clean och smart applikation.

Den blir ju iofs inte mindre avskalad och ren för att den läggs ner. Du kan fortfarande använda den.

Fast det blir lite "abandonware" av det hela, ungefär som Sparrow som inte kommer att vidareutvecklas efter att Google köpte den och företaget som utvecklat mailklienten. Det fungerar ett tag men i takt med att andra tjänster och funktioner utvecklas så kommer en applikation som inte utvecklats på några år att bli irrelevant förr eller senare.

Skumt. Enorma mängder personer inom media använder nog denna app då dom ju kör Mac. Helskumt. Att man kan skicka upp twitters nästan varsomhelst inifrån OSX är ju inte samma sak som denna app.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-09-07 13:49

Det lär bli ett tilltag som kommer gynna Tweetbot...om de nu kommer ut med den skarpa versionen snarast.

1
Bevaka tråden