Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple bekräftar öppningsdatum för Täby-butik

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2012-09-06 10:38

Undrar om nya iPhone och 13" Retina Macboken kommer finnas till försäljning då? Kanske inte men något nysläppt lär de iaf ha för att locka premiärbesökare och kanske några revliga goodiebags.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-06 10:42
Ursprungligen av Gordy:

Undrar om nya iPhone och 13" Retina Macboken kommer finnas till försäljning då?

Det törs jag lova att det inte kommer finnas. Men en trevlig invigning lär det nog bli ändå.

Ursprungligen av stile:

Det törs jag lova att det inte kommer finnas. Men en trevlig invigning lär det nog bli ändå.

Tror inte jag heller. De lär inte flytta Sverige högre upp på släpp-listan för att det finns en nyöppnad butik här.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-06 11:11
Ursprungligen av pmarriott:

Tror inte jag heller. De lär inte flytta Sverige högre upp på släpp-listan för att det finns en nyöppnad butik här.

Jodå, det är klart att dom kommer. Men nya iPhone ryktas ju inte bli släppt förrän den 21a, 6 dagar senare.

Ursprungligen av Samori:

Jodå, det är klart att dom kommer. Men nya iPhone ryktas ju inte bli släppt förrän den 21a, 6 dagar senare.

När sa jag att de inte skulle komma? Jag sa att det faktum att Sverige får sin första Apple-butik nästa vecka inte lär ha någon påverkan på vilket datum iPhone 5 släpps i Sverige.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-06 11:59
Ursprungligen av pmarriott:

När sa jag att de inte skulle komma? Jag sa att det faktum att Sverige får sin första Apple-butik nästa vecka inte lär ha någon påverkan på vilket datum iPhone 5 släpps i Sverige.

Precis och jag menade på att det är klart att Sverige får iPhone den (eventuellt) 21 September som de flesta andra AS-länder.

1
Bevaka tråden